Vlasnik najboljeg regionalnog indie albuma 2023. i predvodnik apsolutno najvećeg hypea na nezavisnoj sceni Antun Aleksa ili kraće IDEM proteklog je vikenda projurio kroz dva zagrebačka kluba u potpunosti opravdavajući cijelu frku koja se proteklu godinu digla oko njega
I Vintage Industrial Bar u petak i Močvara u subotu bili su rasprodani, što znači da je na IDEM koncertima ovog vikenda skakalo otprilike 1200 ljudi. S albumom ‘POYY’ u prvom planu, nadograđenom s tri pjesme koje će se naći na sljedećem albumu, miksom radova Antunovih bivših i sadašnjih bendova (grupama Porto Morto i Trophy Jump koje su mu se pridružile na pozornicama, kao i Spremište i Lobotomija) te efektnim predgrupama (VOADO u VIB-u i Mate Ponjević u Močvari) IDEM je isporučio koncerte koji u 2024. moraju biti highlight svih regionalnih klubova i festivala koji drže do sebe.
Set up na pozornici bio je krajnje jednostavan, ali itekako efektan. Osim kad su mu se pridružili bendovi, uz bok Antunu skakali su i svirali Marin Tandara (keytar, back vokali), Vlado Remeš VOADO (back vokali) i Juraj Borić (truba, back vokali), on sam je svirao gitaru, a ostalo je odradio laptop, što znači direktno u glavu. IDEM-ovi koncerti su čista pozitivna energija i euforija koja ga toliko obuzima da se publici zahvalio valjda između svake pjesme.
Obe svirke pokazale su na kraju krajeva ono što se uporno ponavlja već mjesecima – ‘POYY’ je multigeneracijski album godine, i to premoćno. Kad su krenule ‘ŠtetaŠtetaŠteta’, ‘Žujice’, ‘Potopi ova brod’, ‘Par put godišnje’, ‘Nikad Ne Ne Idem Van’, ‘Barem 500’ ili ‘Nikad sama’ klubovi s publikom od 18 do debelo iznad 50 su doslovce eruptirali. Ruke, noge i pive u zraku, crowdsurfing publike i Antuna, konfete, balončići, potpuni kaos. Baš sve kako je IDEM zamislio.