Na polovici sezone Antonio Giovinazzi i Romain Grosjean pod velikim su pritiskom jer im prijeti gubitak mjesta u Formuli 1 uz minimalne šanse da će se ikad više vratiti, dok Roberta Kubicu više ništa ne može spasiti...
Ove sezone mnogo je vozača ostvarivalo rezultate slabije nego što je to njihov poslodavac u Formuli 1 očekivao pa im prijeti gubitak kokpita kojeg trenutno zauzimaju.
Pierre Gasly ga je već izgubio, ali seli u Toro Rosso, dok bi bez novog ugovora mogao ostati i Valtteri Bottas, no uz dobre izglede pronalaska angažmana u nekoj drugoj momčadi. U najgorem slučaju Williamsu.
No, postoje i oni koji su na samom rubu da dobiju otkaz i teško da će se nakon toga ikad više vratiti u Formulu 1.
Zapravo, postoji jedan koji je već otpisan. Riječ je Robertu Kubici čiji se povratak nakon teške ozljede pretvorio u fijasko. Lakoća kojom ga George Russell ostavlja iza sebe u kvalifikacijama i većini utrka dovoljno govori pa će njegovoj karijeri definitivno doći kraj ove godine. Šteta samo što je dobio u ruke jedan od najgorih F1 bolida viđen u posljednjem desetljeću, što je njegovu povratničku misiju učinilo potpuno nemogućom.
Sve utrke nove sezone Formule 1 ekskluzivno možete u HD kvaliteti gledati na MAXtv-u (Arenasport 2). Više informacija OVDJE.
Opasno visi i Antonio Giovinazzi. Samo jedan osvojeni bod nije dovoljno za 25-godišnjeg Talijana koji je u potpunosti pao u sjenu timskog kolege Kimija Raikkonena, a kada znamo da je Alfa Romeo Ferrarijev poligon za isprobavanjem mladih snaga, jasno je da bi već sljedeće sezone na njegovo mjesto trebao doći neki drugi talent, s tim da još uvijek nije isključeno da to neće biti Mick Schumacher.
Ako se ozbiljno ne trgne, kraj bi trebao doći i Romainu Grosjeanu. Francuz koji je ostao poznat po suludom sudaru kojeg je izazvao na Spa 2012. godine i zbog njega zaradio utrku suspenzije u posljednje dvije sezone za volanom Haasa vratio se lošim navikama izazivanja sudara, nerijetko i s timskim kolegom Kevinom Magnussenom. Ne može se naviknuti ni na ovogodišnje Pirellijeve gume i nije nimalo brz ni u utrkama ni u kvalifikacijama pa je trenutno malo argumenata za njegov ostanak u Formuli 1.
Ipak, Grosjean koji ima u karijeri pet pobjedničkih postolja već je znao ovako visiti i svejedno se izvući pa njega nikad ne treba otpisati do kraja...