Koliko hrvatskoj javnosti znači uspjeh ili neuspjeh Mirka Filipovića svjedoči podatak NoveTV koja je objavila podatke o gledanosti subotnjeg meča Cro Copa protiv Raya Sefa
Mirko Filipović mjesecima se pripremao za nastup pred zagrebačkom publikom, tjednima su trajale pripreme zagrebačke Arene za taj spektakl, a prema neslužbenim podacima, više od 12.000 ljudi kupilo je ulaznicu za Final Fight održan prošle subote. Cro Cop je na bodove dobio svog velikog prijatelja Raya Sefa i nakon meča je priznao kako je bio prilično nervozan upravo zbog nastupa u domovini, pred svojom publikom.
No osim zanimljivih priprema i borbe, zanimljivi su i podaci o gledanosti jednog od iščekivanijih sportskih događaja u Hrvatskoj unazad nekoliko godina. NovaTV koja je imala prava za izravni prijenos, objavila je u ponedjeljak podatke o gledanosti meča.
'Final fight u Areni ove subote gledalo je 914.000 ljudi u izravnom prijenosu na Novoj TV. Borba Cro Copa protiv Raya Sefa bila je najgledaniji program dana, a uz Dnevnik Nove TV sa 809.000 i film 'Smrtonosna pošiljka' koji je gledalo 561.000 gledatelja Nova TV imala je TOP 3 emisije dana', stoji u priopćenju Nove TV.
Kad se tomu pridoda činjenica da su gotovo svi relevantni hrvatski portali vijesti među najčitanijim sportskim tekstovima imali također borbu Mirka Filipovića, savršeno je jasno koliko je Cro Cop omiljen u domovini pa i regiji.