KAKO DO BINGA?

Dinamov uvjet za milijun kuna: Barem 25.000 gledatelja!

05.10.2012 u 13:06

Bionic
Reading

U petak ujutro, počela je prodaja ulaznica za utakmicu 3. kola Lige prvaka Dinamo – PSG, a isti dan održana je i najavljena medijska konferencija na kojoj su se pojavili svi igrači modrih

Tako su pred okupljene novinare izašli začetnici ideje Mateo Kovačić, kapetan Ivan Kelava i Joe Šimunić koji su uz pomoć poznatog voditelja Tarika Filipovića predstavili ideju pod nazivom 'Milja za pun stadion'.

'Gdje god se legalno dijeli milijun, ja sam tu', našalio se poznati voditelj kviza 'Milijunaš' Filipović.

Naime, igrači su došli na ideju da nagrade jednog sretnog dobitnika s čak milijun kuna, ali ima i jedan uvjet. Na tribinama u srijedu, 24. listopada u Maksimiru mora se okupiti minimalno 25.000 gledatelja.

'Više od 25.000 ljudi uvjet je za dobivanje milijun kuna. Važno je reći kako je minimalna premija 5.000 kuna ako dođe 5.000 gledatelja. Nagrada se neće određivati linearno nego progresivno tj. što je veći broj ljudi na tribinama, nagrada će brže rasti. Tako će, primjerice, za 15.000 gledatelja nagrada biti 150.000 kuna', kazala je glasnogovornica Dinama Morana Đurđević.

Cijene ulaznica

Sjever dolje 200 kn
Jug 200 kn
Istok 300 kn
Zapad gore 300 kn
Zapad dolje 400 kn

Kelava je objasnio kako je došlo do ove ideje:

'Bili smo razočarani nakon utakmice protiv Porta i male posjete. Sjeli smo nakon utakmice i došli smo na tu ideju tj. da se odreknemo dijela primanja. Mislim da je to dobra ideja, a cijela poanta je da na tribine stigne što veći broj ljudi', objasnio je kapetan Kelava.

'Nije ovo ništa neobično, pa u Americi navijači često dobivaju novac ili automobile ako recimo pogode koš s centra i slično. Bio sam na puno utakmica i takvo što sam često viđao', kazao je Kelava.

Na pitanje koliko bi ga gledatelja zadovoljilo na utakmici protiv PSG-a, ispalio je:

'Zadovoljilo bi me 40.000, ako toliko stane.'

Mateo Kovačić je samo kratko kazao:

'Nadam se da će akcija uspjeti i da će se sretni navijač usrećiti!'

Na pitanje kako će ovakva akcija odjeknuti u Europi, Šimunić je kazao:

'Nekim ludima će ovo možda biti čudno, no ako je to jedini način da ljudi dođu na stadion - onda je ovo pozitivna ideja. Da se ljepše piše, možda bi više ljudi došlo na stadion pa ne bismo trebali davati novac.'

Za kraj, dodajmo kako je glasnogovornica Dinama objasnila još neke tehničke detalje:

Što vi mislite?

Uključite se u raspravu na portalu Tribina.hr: što mislite o ovoj akciji? Mislite li da će ovom akcijom Dinamo napuniti Maksimir? Privlače li vas ovakve akcije na nogometnu utakmicu? Više na Tribina.hr

'Dinamo će u poluvremenu s PSG-om izabrati pet finalista pred medijima. Cijela priča mora biti maksimalno transparentna, treba reći kako smo pripremili nastavak natjecanja, no detalji će se uskoro znati. Sudjelovati mogu oni s ulaznicama koje prolaze kroz sustav na stadionu, putem barkodova. U igru ulaze sve plaćene ulaznice za lože i sve tribine.'

S obzirom na to da do utakmice ima 19 dana, u Dinamu se nadaju kako će ovim marketinškim potezom uspjeti privući više od 25.000 gledatelja s kupljenom ulaznicom. Neki su ovaj potez proglasili očajničkim, a neki pravim marketinškim.