Iako je s velikom ambicijom ušao u novu sezonu, Ferrari ne samo što ne može pratiti Mercedes, već polako zaostaje i za Red Bullom. Sve je izvjesnije kako će se sljedeće godine obilježiti deset godina bez titule vozačkog prvaka talijanske momčadi...
Ekipa iz Maranella definitivno je najveće razočaranje prvog dijela sezone elitnog automobilističkog natjecanja. Malotko se nadao da će Red Bull završiti ispred Ferrarija uoči ljetne pauze, a još manje da će ga glatko pobijediti na posljednjoj utrci u Njemačkoj.
Čini se da se u Ferrariju već dugo ništa ne mijenja. Otkad je ekipu napustio Michael Schumacher, a s njim i Jean Todt te Ross Brawn, fali joj kontinuiteta i stabilnosti. Kimi Raikkonen još je uspio osvojiti vozački naslov 2007. godine, a nakon sljedeće sezone u kojoj je Ferrari uzeo konstruktorski, uslijedio je veliki pad. Nije pomogao ni dolazak Fernanda Alonsa, a niti Sebastiana Vettela.
Ferrari će tako sljedeće sezone 'proslaviti' desetljeće bez vozačkog naslova prvaka i ne čini se da će time suša završiti. No, nije to prva kriza. Najtrofejnija momčad Formule 1 u svojoj povijesti imala je jednu još i dužu: 21 godinu nakon titule Schecktera 1979. godine čekala je novi naslov i dočekala ga 2000. zahvaljujući Schumacheru.
'Lagao bih kad bih rekao da sam sretan, ali vjerujemo da će drugi dio sezone biti bolji,' izjavio je predsjednik Ferrarija Sergio Marchionne koji ne razmišlja o smjeni ravnatelja momčadi Maurizija Arrivabenea:
'Doveli smo ga jer poznaje Formulu 1 i trebamo šefa ekipe poput njega, koji je u stanju raditi s ljudima i voditi momčad.'
Koliko će trebati Ferrariju da se vrati na puteve stare slave i hoće li se to dogoditi u eri Sebastiana Vettela, u ovom trenutku teško je prognozirati. Nova tehnička pravila u Formuli 1 mogla bi pomoći Talijanima sljedeće sezone, no Mercedes u posljednje vrijeme kao da ima odgovor na sve, a Red Bullovi dizajneri uvijek mogu kreirati pobjednički bolid...