Sportska televizija naziv je specijaliziranog televizijskog programa s kojim tvrtka HOO TV d.o.o., u stopostotnom vlasništvu Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO), konkurira na natječaju za jedan od triju specijaliziranih nacionalnih digitalnih kanala
Ponude pristigle na Javni natječaj za davanje koncesija za obavljanje djelatnosti pružanja medijskih usluga televizije – emitiranje specijaliziranih televizijskih kanala u zemaljskoj mreži unutar Multipleksa D (MUX D) - javno su danas otvorene u prostorima Vijeća za elektroničke medije u Zagrebu. Deset konkurenata otkupilo je natječajnu dokumentaciju, a osam je predalo ponude, među kojima i Sportska televizija. Unutar 30 dana od otvaranja ponuda, Vijeće za elektroničke medije donijet će odluku o dodjeli koncesija (rok je 16. prosinca 2010).
Sportska televizija je prvi specijalizirani sportski televizijski programski kanal u Hrvatskoj, koji će jedinstvenom ponudom sadržaja dati sasvim novu pojavnost u hrvatskom elektroničkom medijskom prostoru. Osnova djelovanja je praćenje i prezentacija hrvatskoga sporta.
'Sportska televizija jedna je od ključnih mjera za unapređenje statusa i financiranja sporta koje je Vijeće HOO-a donijelo na 13. sjednici održanoj u ožujku ove godine. Televizijskom koncesijom otvara se dodatna mogućnost unapređenja i razvoja hrvatskog sporta, a televizija predstavlja kotač zamašnjak popularizacije domaćih sportaša', istaknuo je predsjednik HOO-a Zlatko Mateša. Podsjeća da je Vijeće HOO-a jednoglasno podržalo osnutak posebne tvrtke za medijske usluge HOO TV d.o.o. te da je podršku projektu iskazalo gotovo stotinu sportskih saveza, udruga i organizacija.
Filozofija pristupa sportu kroz programsku orijentaciju pokrivanje je svih razina hrvatskog sporta, što podrazumijeva da nema podjele na, uvjetno rečeno, velike i male sportove. To je sportska televizija za sve i svi su – dakako, ipak u skladu s kriterijima vrijednosti unutar HOO-a - na istoj razini. To znači da su uključene i sve razine hrvatskoga sporta, pa tako ne samo vrhunski, već i paraolimpijski, rekreativni, školski, dječji, u odnosima koji zadovoljava kriterije postavljene od HOO-a ili lokalnih sportskih zajednica u pristupu svakoj od ovih stavki.
'Sportska televizija nije i neće biti projekt koji će se financirati iz proračuna Hrvatskog olimpijskog odbora, dakle ni iz sredstava koja se dobivaju iz državnog proračuna', ustvrdio je glavni tajnik HOO-a Josip Čop. Riječ je o poslovnom modelu u kojem se cjelokupna financijska konstrukcija zatvara u suradnji sa zainteresiranim poslovnim partnerima te sponzorima jer dobivaju mogućnost za još bolju promociju u mediju koji bi imao 92 posto pokrivenosti teritorija Hrvatske', napominje glavni tajnik.
Podrška osnutku televizije stigla je i od Međunarodnog olimpijskog odbora (MOO). 'Nijedan nacionalni olimpijski odbor u svijetu nema svoju televiziju, iako je to preporuka
Međunarodnog olimpijskog odbora s kongresa u Kopenhagenu. Hrvatska će biti upisana kao pionir u današnjem digitaliziranom svijetu kao zemlja koja je prva krenula u taj zahtjevan posao. Mi smo televiziju pokrenuli kao mjeru za poboljšanje statusa i funkcioniranja sporta kod nas', kaže Čop.