Hrvatski nogometni savez posljednjih je dana pokazao veliku dozu duhovitosti u vođenju društvenih mreža. Na taj način vjerojatno žele malo odahnuti od problema nastalih zategnutim odnosima Dinama i Hajduka koji su doveli do sastanka čelnih ljudi Saveza, klubova i ravnateljstva policije
Čekajući novu rundu dogovora koja bi trebala spriječiti incidente te zaštiti igrače, navijače i građane na stadionima i izvan njih u HNS-u su se odlučili na opušteniju atmosferu i naglašavanje dobrih stvari hrvatskog nogometa na duhovit način.
Tako su Realov uspjeh u Ligi prvaka, koji je ujedno značio i da je mala Hrvatska desetu godinu u nizu dobila (barem jednog) igrača na krovu Europe, obilježili objavom koja se našalila s Manchester Cityjem i PSG-om.
Na službenom Twitter profilu HNS objavljen je post i ilustrirana fotografija prometne raskrsnice koja se vrlo često koristi u društveno-mrežnoj komunikaciji, ali s drugim putokazima.
'Isprike PSG-u i Manchester Cityju, ali jednostavno si ne možemo pomoći', objavljeno je u postu dok montaža fotografije izgleda ovako; na jednom prometnom znaku stoji: 'Kupi Hrvata i osvoji Ligu prvaka', a na drugom: 'Potrošite milijune bez osvojene Lige prvaka', Vozač automobila koji je na fotografiji označen imenima Manchester Cityja i PSG-a odlučio je skrenuti s puta u smjeru ovog drugog znaka.
Na stranu navijačke strasti, ali ovakav oblik komunikacije je upravo nešto što se od društvenim mreža i očekuje. Na kraju krajeva Hrvatska gorska služba spašavanja je doprla do većeg broja ljudi i spriječila veće nesreće sličnim pošalicama.
Naravno, u svemu treba imati mjeru.