jedinstveni projekt

Iako igraju bez gledatelja, slovenski klub već prodao 10.000 ulaznica a njihovoj kampanji dive se Hrvati, Englezi, Nijemci...

12.06.2020 u 18:33

Bionic
Reading

Slovenski nogometni prvoligaš Mura objavio je na svojim internetskim stranicama kako je prodao najveći broj ulaznica u povijesti kluba za nadolazeću domaću utakmicu protiv Tabora iz Sežane koja će se igrati 13. lipnja i to bez gledatelja.

Mura je do sada najveći broj gledatelja imala ove sezone na utakmici protiv Olimpije, kada se na stadionu Fazanerija okupilo 4.400 gledatelja, no za utakmicu protiv Tabora prodali su skoro 10.000 ulaznica, premda zbog pandemije koronavirusa neće biti gledatelja.

Vodstvo kluba iz Murske Sobote nedavno je pokrenulo kampanju 'Mi smo Mura' tiskavši 33 različite prigodne ulaznice za utakmicu protiv Tabora. Na ulaznicama su pojedinačne slike nogometaša, trenera, te 12. igrača 'Black Gringosa', a služe kao kolekcionarski suvenir.

Svi koji u svojoj kolekciji skupe 11 ulaznica na poklon će dobiti klupsku polo majicu i posebnu zahvalu. One najvjernije koji skupe svih 33 različitih ulaznica očekuje originalni dres s potpisima svih igrača i trenera i posebna zahvala.

'Iz dana u dan stižu narudžbe iz cijele Europe za naše kolekcionarske ulaznice za prvu domaću utakmicu bez gledatelja. Hrvatska, Njemačka, Rusija, Ukrajina, Velika Britanija, Austrija, Belgija i mnoge druge zemlje pridružile su se popisu sljedbenika crno-bijelih,' poručili su iz kluba.

Mura u čijim redovima igraju hrvatski nogometaši Dean Šafarić, Luka Bobičanec, Marin Karamarko, Andrija Bubnjar, Matko Obradović i Andrija Filipović, se trenutačno nalazi na petom mjestu slovenskog prvenstva, a 24. lipnja će igrati u finalu Kupa protiv Nafte.