West Bromwich Albion ispao je iz Premiershipa u drugi razred engleskog nogometa (Championship) i na otvaranju nove sezone šokirao navijače maskotom kluba
Odavno je svima već jasno da novac diktira snagu klubova i sve ono što se događa u nogometu. Bez milijuna nema rezultata, iako ni oni ne obećavaju ostvarenje želja, ali s praznom blagajnom nitko nema šanse.
Ponekad promjene ne nailaze na odobravanje navijača koji nikako da shvate da su danas takva vremena, sve se vrti oko novca i za 'dojam' nikoga nije briga. Profesionalni nogomet, barem u najbogatijim zemljama, odavno je postao biznis.
I tako je West Bromwich Albion nakon zadnjeg mjesta u Premieshipu krenuo u potragu za nekim jakim sponzorom s kojim bi se ove sezone ekspresno vratio u najbogatiji razred engleskog nogometa.
Sponzorstvo je prihvatila firma 'Ideal Boilers' koja se bavi bojlerima, termostatima, i drugim stvarima vezanim uz grijanje, a na travnjaku je na otvaranju drugoligaške sezone istrčala maskota – bojler.
Ne treba ni spominjati kako su na to reagirali navijači, nije im se ni najmanje svidjela neobična maskota, obrušili su se na vodstvo kluba zbog toga što im po terenu trči tako nešto dosadno, bijelo i neatraktivno kao bojler, ali tko još pita navijače što misle.