U četvrtak je u slovenskom Portorožu, na najvećoj regionalnoj sportskoj konferenciji SPORTO, zagrebački Medveščak dobio još jedno veliko priznanje te je proglašen najboljim sportskim brandom godine u Hrvatskoj i jednim od tri najbolja sportska brenda u regiji
U iznimno jakoj konkurenciji u kojoj su se nalazili GNK Dinamo, NK Hajduk, NK Rijeka, RK CO Zagreb, VK Jug po mišljenju struke i javnosti u istraživanju koje je provela specijalizirana agencija Mediana, Medveščak je u 2013. godini pokazao najvišu kvalitetu i uspjeh u svom radu te dokazao kako je zadržao svoju prepoznatljivost i vrijednost koje ga krase punih pet sezona.
'Biti proglašen i nagrađen sportskim brandom godine, u društvu najvećih sportskih kolektiva iz Hrvatske i regije I u sklopu profesionalne sportske konferencije, iznimna je čast i veliko priznanje svemu što smo s našim navijačima i partnerima gradili posljednje četiri godine. Kada znate da se nagrada dodjeljuje na osnovu mišljenju I ocjena javnosti i kako su kriteriji između ostaloga bili i prepoznatljivost, posebnost, odnosi i komunikacija s navijačima, uspjeh i zadovoljstvo s postignutim rezultatima sigurno je kako se naš trud isplatio i kako smo dokazali da je sport postao više od sporta. Ova nagrada dokaz je svakodnevnog truda, profesionalnosti i znanja koja smo uložili i ulagali u ovaj klub stvorivši ga najboljim', izjavio je Ranko Vučinić, direktor odnosa s javnošću Medveščaka prigodom preuzimanja nagrade u slovenskom Portorožu.
Medveščak je u sklopu javnog istraživanja specijalizirane agencije Mediana koje svake godine naručuje SPORTO konferencija zadovoljio sve kriterije koji su potrebni za osvajanje ove vrijedne nagrade, pa je tako prema mišljenju sportskih djelatnika i javnosti bio najbolji u prepoznatljivosti svoga rada, ulaskom u KHL svrstao se među najprepoznatljivije klubove Europe, pa i svijeta, ispunio je sve sportske i rezultatske forme već u prvom dijelu ove sezone, pokazao osobnost u svojim javnim nastupima i djelovanjima, redovito slao afirmativne i kvalitetne medijske poruke te bio prisutan kroz medijske radove i objave. Kao vrlo važno navode se Medveščakovi navijači koji kroz svoje navijanje i ponašanje komuniciraju najbolju poruku o sebi, kulturi svoga navijanja i besprijekornoj suradnji koja između navijača i kluba traje već punih pet sezona.
Uz zagrebački Medveščak koji je kao sportski kolektiv dobio SPORTO nagradu za najuspješniji sportski brand, kao pojedinci u Hrvatskoj su SPORTO nagrade dobili Sandra Perković u konkurenciji sportašica, te Mario Mandžukić u konkurenciji sportaša.
Uz hrvatski KHL Medveščak kao najbolji - TOP 3 - u regiji nagrađeni su još i beogradski KK Partizan i slovenski NK Maribor.