Po posljednjoj Forbesovoj listi FC Barcelona nalazi se na trećem mjestu klubova koji imaju najveću vrijednost (oko 2 milijarde eura!) i biti jedan od sponzora takvog kluba je – više od časti
Poznato je kako na tribina Camp Noua piše: Više od kluba! Upravo ta fraza je poruka svim navijačima kako se klub nalazi iznad svega. Donedavno je na prsima tog kluba stajala reklama Unicefa, ali u međuvremenu su se stvari promijenile. U borbi s konkurencijom, pogotovo klubovima kao što su Manchester United ili Real Madrid – koji se nalaze na 1. i 2. mjestu Forbesove ljestvice najvrednijih klubova svijeta – i Barcelona je nedavno otvorena prema svima.
Uz poznate tvrtke kao što su su Qatar Airways (35 milijuna eura) i Nike sa 30 (30 milijuna eura), koje sponzoriraju ovaj katalonski klub, među ostalim sponzorima odnedavno se nalazi i talijanska tvrtka Replay.
Naime, Replay & FC Barcelona potpisali su ugovor kojim ovaj talijanski brand postaje službeni sponzor čuvenog katalonskog kluba u slijedeće četiri godine. Replay će ovom prilikom razviti posebnu liniju za poznate prvotimce Barcelone, pa će se tako na listi promotora ovog poznatog talijanskog branda naći imena poput Inieste, Messija, Neymara, Fabregasa, Piquea i drugih. Jeans, koji je baza svih Replay kolekcija, tako dobiva tako novu, sportsku dimenziju, kojom smart casual odjeću diže se na potpuno novu razinu.
Matteo Sinigaglia, izvršni direktor Fashion Boxa, ovom prilikom je izjavio:
'Oduševljeni smo ovom novom suradnjom! Svaki u svom segmentu, Replay i FC Barcelona, ulažu maksimalan napor s ciljem ostvarivanja izvrsnih rezultata u područjima svog djelovanja. Barcelona za nas nije samo partner, nego na ovaj način postaje i izvor inspiracije. Ovo je prvi puta da je neka kompanija ovog tipa zakoračila u svijet nogometa, a sigurni smo da će proizvod koji razvijamo za njih iznenaditi cijeli svijet.'
Nema sumnje kako će ovaj potez Replayu donijeti mnogo novih obožavatelja.