Dinamov dres u Ligu prvaka neće krenuti prazan, na prsima će stajati logo Agrokorovog branda Konzuma
Dinamo je s uspješnim hrvatskim koncernom potpisao dva ugovora u trajanju do kraja sezone. Konzum je postao generalni sponzor kluba i dobio je 'kraljevsku' poziciju na dresu, a Agrokor daje i nova službena pića (voda Jana i vina Belje) kluba.
'Osim sportskih uspjeha i ovaj dan ubrajamo u velike pobjede kluba. Gospodarska kriza je najveći problem sporta danas, a ova naša suradnja je čisti izvoz i zajednička promocija na golemom tržištu,' rekao je predsjednik Mirko Barišić i predao riječ Anti Todoriću iz Agrokora.
'Tisuće zaposlenika je ponosno da možemo biti sponzor europskog Dinama. Izabrali smo idealan trenutak za spojiti brendove i sada krećemo u seriju akcija s ciljem vraćanja obitelji na stadion. Želimo na Maksimiru gledati i bake i unuke, želimo pun stadion i na manjim utakmicama,' kaže Todorić.
Uvjeti jednogodišnjeg ugovora, vidi čuda, ostali su u domeni poslovne tajne, ali Zdravko Mamić se pobrinuo parabolom približiti veličinu nove financijske injekcije.
'Ovo je transfer Luke Modrića u Englesku. Nije u pitanju kikiriki.'
O točnoj svoti može se samo nagađati, ali bilo bi neozbiljno da se radi o iznosu manjem od milijun eura.