Nezaustavljiva nogometna globalizacija kao da svoje središte ima u Manchesteru. City je iz tajlandskih prešao u arapske ruke, dok United, koji kontroliraju Amerikanci, novoga glavnog sponzora traži u Indiji
Nakon što je došao na rub bankrota, AIG odlazi s mjesta glavnog sponzora aktualnog engleskog i europskog prvaka. Osramoćeni američki osiguravajući div jasno je dao do znanja da neće produljiti suradnju s Manchester Unitedom, i klupski marketing u potrazi je za novim oglašivačem kojemu će prepustiti mjesto na prednjem dijelu dresa.
Za sada su, pišu engleski mediji, ponude poslali na dvije adrese, obje u drugu najmnogoljudniju zemlju svijeta, Indiju. Mjesto je ponuđeno proizvođaču automobila Tata Motors i tvrtki za financijsko posredovanje Sahara Pariwar.
Logo na prsima nogometnih zvijezda AIG koštao je 25 milijuna dolara godišnje, teško da će budući poslovni suradnik moći računati na manju svotu.