Treću godinu zaredom Medveščak je istraživanjem javnog mnijenja ocijenjen najboljim sportskim brendom u Hrvatskoj i jednim od TOP 3 sportska brenda u regiji u sklopu konferencije SPORTO.
Titula 'SPORTO brend 2015' u kategoriji Najbolji sportski klub u Hrvatskoj treću godinu zaredom pripala je zagrebačkom KHL Medveščaku! Ova nagrada dodjeljuje se na osnovu ispitivanja javnog mnijenja u sklopu međunarodne sportske konferencije SPORTO. Ovime je Medveščak ujedno postao, također treću godinu zaredom, i jedan od TOP3 najbolja sportska brenda u regiji uz NK Maribor iz Slovenije i KK Crvena zvezda i KK Partizan koji su podijelili tutulu u Srbiji. Tako je u finalu SPORTO izbora za Najbolji hrvatski sportski brend u 2015. klub ledenog sporta prevladao nad loptačkima klubovima - Rukometnim klubom PPD Zagreb i Hrvatskim nogometnim klubom Rijeka te zadržao krunu najboljeg.
Ovim priznanjem javnosti zagrebački KHL Medveščak ponovno je sustavnim radom iz godine u godinu pokazao kako se profesionalnošću, inovacijama te timskim radom može doći do velikih rezultata i prepoznatljivosti na nacionalnom i regionalnom nivou. SPORTO priznanje ujedno je i odraz komunikacije i suradnje te pripadaju u jednakoj mjeri svim ljudima u i oko kluba, klupskim partnerima i sponzorima te vjernim navijačima koji su i u najtežim trenucima ostali uz klub.
'Ima li boljeg priznanja za rad, trud, profesionalnost i inovacije u poslu od onog koje vam daje javnost? Za nas u Medveščaku nema! Stoga smo iznimno ponosni da smo treću godinu za redom, upravo zahvaljujući istraživanju mišljenja javnosti, proglašeni najboljim sportskim brendom u Hrvatskoj te samim time i jednim od tri najbolja sportska brenda u regiji. Konkurencija je svake godine sve jača, klubovi ulažu u svoje poslovanje, imidž i komunikaciju s javnostima, važnima postaju i oni rezultati koje klubovi ostvaruju mimo sportskih natjecanja, rezultata i sportskih terena. Nakon za nas teške prošle sezone i izazova s kojima se još danas svakodnevno susrećemo u svome poslu, ova nagrada pokazala je kako reputacija doista jest moćno oružje te kako javnost prepoznaje one najbolje i najprofesionalnije', izjavio je prilikom preuzimanja nagrade Ranko Vučinić, direktor komunikacija KHL MEDVEŠČAK Zagreb, a koji je od prvoga dana od početka 'novog Medveščaka' uz Klub.
Uz Medveščak SPORTO nagradama po mišljenju javnosti iz Hrvatske su nagrađeni još i Luka Modrić u kategoriji Najbolji sportaš te Sandra Perković u kategoriji Najbolja sportašica.
SPORTO nagrada za brend godine se u suradnji s Institutom za istraživanje tržišta Mediana od 2013. dodjeljuje najboljim sportskim brendovima na području Slovenije, Hrvatske i Srbije u kategorijama: sportašica, sportaš i klub. Institut je za potrebe istraživanja kvalitete brenda razvio metodologiju koja uključuje osam elemenata: prepoznatljivost, sportski uspjesi, globalni kontekst, osobnost, atraktivnost imidža kluba, kvaliteta i kvantiteta javnih istupa te percepcija javnosti.
SPORTO Brand i SPORTO Awards se dodjeljuju na kraju godišnje SPORTO Konferencije o marketingu i sponzorstvu u sportu koja se održava krajem studenoga.
KHL MEDVEŠČAK Zagreb čestita svim dobitnicima SPORTO nagrada, a osobito RK PPD Zagreb i HNK Rijeka na plasmanu u finale SPORTO izbora za Najbolji sportski klub u Hrvatskoj.