Iza druge utrke sezone u kalendaru Formule 1 ostalo je više repova nego nakon prosječnog hrvatskog nogometnog derbija - od prve četvorice vozača u konačnom poretku polovica je ostala duboko razočarana
Konačan poredak VN Malezije glasio je Vettel, Webber, Hamilton, Rosberg, a u završnici utrke publiku je zabavio tek Felippe Massa, koji je u furioznoj završnici nanizao tri pretjecanja i smjestio se na peto mjesto iza pokera vozača koji je mogao biti i sasvim drugačije raspoređen.
Prva dvojica slušala su naredbe iz sjedišta Red Bullovog tima, no Vettel je ignorirao naredbu iz boksa da ne pretječe momčadskog kolegu i tako je na stazi izborio 27. pobjedu karijere kojom kreće prema četvrtom uzastopnom naslovu prvaka. Australac Mark Webber već je navikao na život u sjeni i nekolegijalnom Nijemcu poslije je samo kratko rekao: 'Multi 21 Sebastian. Multi 21!' Šifra koja je prostrujala svijetom sasvim izvjesno je interni Red Bullov kod kojim je vozačima dano do znanja da se ne napadaju na stazi. No je li to najgore što se u nedjelju dogodilo na pisti?
Iza dva bika borbu za postolje vodio je Mercedesov dvojac. Točnije, mogao je voditi, ali iz stožera nisu dali. Hamilton je nakon posljednjeg izlaska iz boksa stvorio prednost u odnosu na momčadskog kolegu Nicu Rosberga koji je u službeni radiokanal javno zavapio: 'Brži sam, pustite me da ga napadnem.' Uslijedilo je hladno vojnički: 'Negativno, ostani iza', i Rosberg se morao vozikati iza kolege do završnice. Lewisu je nakon utrke poručio: ' Zapamti ovo', i vjerojatno pohitao pronaći četiri zida unutar kojih će ispoljiti svoju frustraciju.
Nije novost to da bi oktanski cirkus Formule 1 bio daleko zanimljiviji da dirigenti iz sjedišta ne igraju ziherašku taktiku kada im na pisti prijete izravni okršaji dvojice njihovih vozača, ali ostaje i pitanje je li Rosberg mogao nakon eventualnog pretjecanja Hamiltona ući i u borbu s Red Bullovima za prva dva mjesta. Ne bi bilo nemoguće.
I dok Vettel pred javnosti glumi da se 'crveni', a kolega mu ne stisne ni ruku, postolje popunjava vozač koji ondje nije trebao biti. Formula 1 već je dulje u ozbiljnim problemima, a VN Malezije savršeno je naglasila da su u tom natjecanju vozačka vještina i usklađenost s mehaničarima sve manje i manje važni.