U svijetu vlada recesija. Štedi se gdje se stigne pa tako i u sportu, no u najglamuroznijem nogometnom natjecanju ne postoje financijske teškoće. Vodstvo Lige prvaka objavilo je da su obnovili ugovor s MasterCardom
Iz UEFA-e su objavili i da će sljedeće tri sezone kartičarska kuća MasterCard biti jedan od službenih sponzora Lige prvaka. Još ranije su ugovore produljili s Heinekenom i Sonyjem, a novi elitni sponzor natjecanja je talijanska bankarska grupacija UniCredit.
Iz UEFA-e nisu željeli izaći u javnost s podatkom kolika je vrijednost potpisanog ugovora, no poznato je da Liga prvaka od prodanih televizijskih prava i sponzora samo ove sezone očekuje oko milijardu i stotinu milijuna dolara. Čelnici Europske nogometne organizacije izvijestili su da na kraju sezone ugovori istječu Fordu, PlayStationu i Vodafoneu. No vjeruje se da ne postoje nikakve zapreke za nastavak suradnje.
Inače, 32 kluba koja su ove godine sudjelovala u Ligi prvaka podijelit će 780 milijuna dolara koji su pristigli od sponzora.