Fernando Alonso nakon samo deset krugova za volanom novog bolida McLarena završio je u pješčanoj klopci tijekom prvog dana testiranja u Barceloni i zbog toga je izgubio kompletni jutarnji dio planiranog testnog programa...
Prošlih godina McLaren je zbog nepouzdanih Hondinih pogonskih jedinica bio daleko najgora momčad tijekom zimskih testiranja bolida, a na neslavan način započela je i nova era suradnje s Renaultom.
Naime, Fernando Alonso nakon samo deset krugova izgubio je kontrolu nad novim bolidom McLarena ovog ponedjeljka i završio u pješčanoj klopci. Problem je bio loše učvršćeni kotač koji se oslobodio, a britanska momčad zbog ovog je gafa izgubila kompletan jutarnji program prvog dana testiranja.
'Sve je u redu, izgubit ćemo malo vremena, ali imat će problema i drugi,' smirivao je napetost nakon incidenta ravnatelj Zak Brown.
Alonso je zatim zaista tijekom popodneva izašao na stazu i odradio solidan broj krugova, čime je loš start ipak uspio ublažiti, a navijačima dao nadu da McLaren ove sezone neće biti na samom dnu poretka kao prethodnih godina.
No, ono što britansku momčad mora frustrirati je suradnja Honde i Tora Rossa koja je odlično započela. Naime, za razliku od prošlih godina s McLarenom, japanski proizvođač motora čini se da je obavio odličan posao pa je Hartley prvog dana bez problema odradio stotinjak krugova ovog ponedjeljka. Ako Toro Rosso bude ispred slavne momčadi ove sezone u poretku konstruktora, to će biti jako bolan šamar i dokaz da ipak Honda nije krivac za sve loše što se u zadnje vrijeme događalo...