Nakon što je dobavljač guma objavio kako će u Mađarskoj vozači voziti na srednjetvrdoj i tvrdoj komponenti, u Lotusu su odlučili dići glas
Pirelli se našao pod velikim pritiskom nakon što su na Velikoj nagradi Španjolske vozači morali čak četiri puta ulaziti u boks. S druge strane, bolid E21 Lotusa ih najmanje troši i gume koje brzo odlaze dramatično povećavaju izglede za pobjedu Kimiju Raikkonena i Romaina Grosjeana. Zato iz Enstonea nije bilo žalbi u prvom dijelu sezone.
Ipak, čini se da je dobavljač guma podlegao pritisku te je na sljedeće tri utrke odlučio ponuditi vozačima tvrđe komponente. Tako će u Silverstoneu i Hungaroringu voziti na tvrdoj i srednjetvrdoj komponenti, što je očekivano naljutilo čelnike Lotusa.
'Neobično je da se iste gume koriste u Mađarskoj kao u Bahreinu ili Silverstoneu. Takve nismo imali prošle godine. Imali smo srednjetvrde i mekane i ljudi su išli dvaput u boks. Ovo nema smisla, to su pretvrde gume za ovu stazu,' izjavio je Lotusov operativac Alan Permane koji smatra da ovakva odluka izravno utječe na prvenstvo:
'Napravili su mekanije gume da bi potaknuli više ulazaka u boks. To onda nema nikakvog smisla ako će svugdje donositi tvrde gume. To su napravili i prošle godine na kraju sezone. Gume su bile sve tvrđe i tvrđe i na kraju se išlo po jednom u boks. Rekli su da se tako ne žele miješati u borbu za naslov, a meni zbilja nije jasno što su pod time mislili.'