Adidas Hrvatska u Avenue Mallu u Zagrebu organizirao je hrvatsku premijeru lopte Brazuca, službene lopte Svjetskog nogometnog prvenstva u Brazilu
Loptu 2014. Brazucu su predstavili Saša Iviček, adidasov sport marketing menadžer, adidasov ambasador i igrač NK Dinama Domagoj Antolić te Joško Jeličić, sportski komentator i bivši igrač Dinama i Hajduka uz video javljanje Ivana Rakitića i Nike Kranjčara. Predstavljanju su prisustvovali i nogometaši NK Rijeka, Andrej Kramarić i Ivan Tomečak koji su prvi u Hrvatskoj imali priliku testirati loptu, povodom čega je prikazana i prva hrvatska recenzija Brazuce.
'Nakon što je dobila odlične kritike od igrača kao što su Leo Messi, Dani Alves i Iker Casillas i hrvatski igrači potvrdili su kako je Brazuca lopta koja se odlično ponaša na terenu i u zraku te da je s njom fantastično igrati. Svi igrači također hvale njen živopisni dizajn, koji ih podsjeća na vedrinu i strast Brazila', izjavio je Saša Iviček, adidas sport marketing menadžer.
Brazuca je ime dobila u rujnu 2012. godine nakon javnog glasovanja u kojem je sudjelovalo milijun nogometnih fanova, a predstavlja lokalni neformalni termin koji simbolizira brazilski način života. Dizajn Brazuce u vibrantnim bojama i trakama iscrtanim na lopti simbolizira tradicionalne brazilske narukvice dobrih želja (fita do Senhor do Bonfim da Bahia) te dočarava dinamičnost i strast povezanu s nogometom u Brazilu.
Brazuca je prošla detaljno testiranje kako bi zadovoljila, ali i premašila FIFA-ine uvjete za službenu nogometnu loptu, osiguravajući vrhunsku izvedbu za sve uvjete. U razdoblju od dvije i pol godine u 10 zemalja na tri kontinenta Brazucu je testiralo preko 600 nogometaša iz 30 momčadi, što ju čini najtestiranijom loptom od strane adidasa u povijesti. U testiranju su sudjelovali mnogi vrhunski nogometaši kao što su Leo Messi, Iker Casillas, Bastian Schweinsteiger i Zinedine Zidane. Lopta je prethodno bila testirana u internacionalnim susretima u sklopu FIFA U-20 Svjetskog kupa međutim s drugačijim dizajnom, te je korištena u prijateljskoj utakmici između Švedske i Argentine u veljači 2013. godine.
Tehnologija materijala od kojeg je izrađena Brazuca identična je onoj iz lopte Tango 12 (UEFA Euro 2012), lopte Cafusa (FIFA Confederations cup 2013) i još popularnije službene lopte UEFA Lige Prvaka. U odnosu na te lopte, Brazuca donosi niz inovacija u strukturi površine te jedinstvenu simetriju šest identičnih dijelova lopte što omogućava unaprijeđeno držanje, dodir, stabilnost i aerodinamiku na samom terenu.
Lansiranje Brazuce označava novu fazu u adidasovoj 'All in or Nothing' 2014 FIFA World Cup Brazil kampanji, koja je počela predstavljanjem Samba Kolekcije kopački s brazilskim motivima.
Svjetsko prvenstvo u nogometu najveći je nogometni događaj u svijetu i ultimativna platforma za Priopćenje za javnost najnovije adidasove proizvode. adidas izrađuje lopte za Svjetsko prvenstvo u nogometu još od 1970-te, a nedavno je produžio partnerstvo s FIFA-om do 2030. adidas je povodom hrvatskog predstavljanja u Avenue Mallu organizirao bogat program koji je uključivao otkrivanje 'gigantske' verzije lopte Brazuca te natjecanje u tehniciranju u kojem su najbolji imali priliku osvojiti loptu Brazuca i SAMBA kopačke.
Brazuca lopta dostupna je u Hrvatskoj od danas 5.prosinca, u svim adidas shopovima i boljim sportskim multibrand dućanima (preporučene maloprodajne cijene lopte Brazuca iznose: Brazuca - 1.029 kn; Brazuca Glider (replika) - 229 kn