Nakon što su momčad Haas i Williams predstavili svoje bolide za novu F1 sezonu, navijači mogu odahnuti jer Halo dodatak kokpitu nije ih pretjerano poružnio...
Uoči 2018. godine ljubitelji Formule 1 strahovali su od izgleda bolida koji po novom pod obavezno moraju imati Halo dodatak kokpitu, tri ne baš lijepe povezane šipke koje služe za zaštitu glave vozača od krhotina otpalih s drugih bolida.
No, ako je vjerovati prvom dojmu nakon predstavljenih novih bolida, dodatak ne izgleda tako strašno i neće trebati mnogo vremena da se svi naviknemo na njega.
Prvi je bolid pod imenom VF-17 predstavio američki Haas za koji će sljedeće sezone ponovo voziti Romain Grosjean i Kevin Magnussen.
'Najveća aerodinamička novost na bolidu je upravo Halo i trebalo je vremena da proučimo njegov utjecaj, ali dizajneri su naporno radili kako bi ga modificirali,' priznao je ravnatelj Gunther Steiner koji se nada da će Haas biti manje od pola sekunde sporiji od Ferrarija, momčadi s kojom usko surađuje i od koje je mnoge dijelove bolida kupio.
Ovog četvrtka i Williams je predstavio svoj FW-41 bolid koji će voziti Lance Stroll i Sergej Sirotkin, mladići koje mnogi kritiziraju jer ih je u Formuli 1 prije svega doveo novac kojeg daruju svojem poslodavcu.
'U bolidu ima mnogo novih stvari, od kojih se većina ne vidi izvana, ali ekipa je krenula sasvim novim aerodinamičkim pristupom i očekujemo značajno poboljšanje na tom planu,' izjavio je tehnički direktor Paddy Lowe.
Williams ima i odličnu rezervnu opciju u povratniku Robertu Kubici koji će u početku voziti na prvim slobodnim treninzima i testiranjima, a ako mladi Sirotkin zabrlja tu je da uskoči u bolid i vrati se utrkivanju. Bio bi to povratak nakon sedam godina pauze zbog teške ozljede desne ruke koja mu je gotovo uništila vozačku karijeru...