svijet bruji o ovoj sramoti

Rasističke izjave Griezmanna i Dembelea stigle u javnost, ali i pred prvog čovjeka tvrtke koja je najveći sponzor Barcelone; panika među čelnicima katalonskog kluba

06.07.2021 u 19:07

Bionic
Reading

Francuski dvojac u redovima Barcelone, Antoine Griezmann i Ousmane Dembele, izazvali su žestoku reakciju prvog čovjeka japanske tvrtke Rakuten, koja je ujedno i jedan od najvećih sponzora katalonskog nogometnog ponosa

Na društvenim mrežama pojavila se snimka kako Ousmane Dembele ismijava radnike u jednom hotelu, a koji su s puno truda pokušavali ukloniti kvar na TV uređaju, odnosno udovoljiti zvijezdama Barcelone.

I dok su oni tražili način da otklone problem, Dembele je cijelo vrijeme komentirao s Griezmannom njihov izgled, jezik kojim pričaju i porijeklo. Prema izgledu, radi se o osobama koji dolaze iz Azije, ili baš iz Japana.

'Sve ove ružne face samo da bi ti mogao igrati PES? Zar te nije sram?', može se čuti kako Dembele govori Antoineu Griezmannu koji je sa smiješkom slušao Dembeleove komentare.

'Kakvim to jezikom pričaju? Jeste li tehnički napredni u vašoj zemlji ili ne?', nastavio je Dembele s uvredama.

Vjeruje se da je Dembele snimao video i mogu se vidjeti samo njegove noge dok je Griezmann u krupnom planu.

Inače, ovaj video je prema svemu sudeći nastao 2019. godine tijekom Barcelonine turneje u Japanu i to nekoliko tjedana nakon što je Griezmann stigao u katalonski klub, međutim tek je sada stigao pred sud javnosti.

A što je još gore po čelnike Barcelone, i do prvog čovjeka japanske tvrtke Rakuten koja je sponzor kluba. Naime, Hiroshi Mikitani, predsjednik Rakutena, ove izjave dvojice Francuza smatra 'neprihvatljivim pod bilo kojim okolnostima'.

'Kao sponzor kluba i organizator turneje, jako mi je žao što su igrači Barcelone dali diskriminirajuće izjave. S obzirom na to da je Rakuten podržao filozofiju Barce i sponzorirao klub, takvi komentari su neprihvatljivi pod bilo kojim uvjetima i službeno ćemo protestirati kod čelnika kluba te tražiti objašnjenje', rekao je Mikitani.

Nakon objave videa, obojica nogometaša su se ispričavala preko društvenih mreža i tvrdila da ni pod kojim uvjetima nisu htjeli uvrijediti japansku kulturu.

Rakuten je u ljeto 2016. godine za 220 milijuna eura postao glavni sponzor Barcelone. Rakuten je japanski lider u online uslugama, a sada je njihovo poslovanje usmjereno globalno. Ali tko zna, nakon ovog incidenta, Barcelonu izostave sa svoje liste mjesta za oglašavanje.