Nakon što je u sjedištu Hrvatskog nogometnog saveza održana sjednica Izvršnog odbora HNS-a, na kojoj je donesena odluka o prodaji televizijskih i povezanih prava kojima je vlasnik HNS, za komentar smo zamolili Richarda Johna Breškovića, direktora Sektora marketinga za privatne korisnike u Hrvatskom Telekomu, tvrtke koja je vlasnik televizijskih prava HT Prve lige do ljeta 2022. godine
Kao što je poznato, sastanku Izvršnog odbora Hrvatskog nogometnog saveza prethodio je sastanak rukovodstva Saveza s predstavnicima klubova Hrvatski Telekom Prve lige, na kojem su klubovima predstavljeni tijek i rezultati pregovora s tvrtkama koje su iskazale interes za kupnju televizijskih prava. Osam od devet prisutnih klubova izrazilo se pozitivno prema predloženoj opciji kao najboljoj.
Čelnici splitskog Hajduka bili su jedini protiv, a nešto kasnije iz Splita su poslali i priopćenje u kojem između ostalog piše kako je 'predsjednik Uprave Marin Brbić kao predstavnik HNK Hajduk tražio punu informaciju o ponuđaču s najizdašnijom ponudom radi utvrđivanja svih okolnosti za donošenje najbolje odluke, što uključuje procjenu pouzdanosti i kvalitete poslovanja partnera s kojim se sklapa tako dugoročan ugovor (10 godina - 7 fiksno + 3 opcija produženja, op.a.), kao što je to uobičajeno u poslovnom svijetu.'
Neslužbeno se doznaje, prema pisanju nekih hrvatskih medija, da je riječ o švedskoj tvrtki Magine Pro, a koja je navodno dala najveću ponudu. No službene potvrde iz HNS-a još nema.
Situaciju oko kupnje i prodaje televizijskih prava na sportske susrete komentirao je Richard John Brešković, direktor Odjela marketinga za rezidencijalne korisnike u Hrvatskom Telekomu.
'Kupovina sportskih prava podliježe tržišnim zakonitostima, čemu je posebno izložen sportski program kao najtraženiji televizijski sadržaj, pa je sasvim očekivan interes za prava za Hrvatski Telekom Prvu ligu', kazao je za tportal Brešković, dodavši:
'Želio bih istaknuti kako Hrvatski Telekom i dalje ima prava prijenosa Hrvatski Telekom Prve lige do isteka trenutačnog ciklusa, odnosno do kraja sezone 2021./2022., te će se isti sadržaji i nadalje moći pratiti putem TV platformi Hrvatskog Telekoma - MAXtv, MAXtv To Go i EVOtv. Hrvatski Telekom, kao dugogodišnji sponzor i investitor u sport, prepoznaje važnost sportskog sadržaja, a posebno hrvatskog nogometa, te će i sada i nadalje aktivno raditi na tome da omogući pristup domaćim sportskim sadržajima korisnicima HT-ovih usluga', dodao je Brešković.
Inače, iz HNS-a su još potvrdili kako su rezultati spomenutih pregovora te stav klubova predstavljeni Izvršnom odboru, a koji se jednoglasno odlučio za predloženu najbolju opciju pa će se pristupiti dogovaranju detalja i potpisivanju ugovora s odabranom tvrtkom.