Uoči Velike nagrade Brazila i potencijalnog novog obračuna vozača Mercedesa na samom vrhu, svi postavljaju samo jedno pitanje: hoće li biti regularni uvjeti za vožnju na Interlagosu?
Utrke elitnog automobilističkog natjecanja održavaju se na stazi Interlagos od 1990. godine, a s obzirom da je znalo ovdje biti i samo finale sezone, uživali smo u prošlosti u nevjerojatnim dramama i preokretima na brazilskoj F1 utrci.
Ostaje u sjećanju 2007. godina kada su vozači McLarena Lewis Hamilton i Fernando Alonso došli u Brazil boriti se međusobno za konačnu titulu, no pred nosom ju je obojici uzeo Kimi Raikkonen u Ferrariju. Još veća drama dogodila se godinu poslije, kada je Felipe Massa bio uvjeren da je postao prvak, da bi zatim saznao da je Hamilton uoči posljednjeg zavoja prošao Glocka i srušio mu snove.
No, osim drame također obilježava utrke u Brazilu kaos koji nastaje u lošim vremenskim uvjetima. Posebno je problematičan prvi dvostruki zavoj koji je nizbrdica, a na dnu pri jakoj kiši ostaje veća količina vode i tu vozači potpuno gube kontrolu ako na nju nalete. Zamki po mokrom ima i na drugim dijelovima staze.
Kišne oluje nisu rijetkost u Brazilu i upravo je u takvim uvjetima Vettel jedva spasio titulu prije dvije godine. Ove bismo ponovo mogli gledati vozače kako se muče na poplavljenom Interlagosu, ako je vjerovati vremenskoj prognozi. A odmah u sjećanje dolazi najgore takvo izdanje, ono 2003. godine koje je prekinuto nakon teške nesreće Fernanda Alonsa koji je naletio u Renaultu na krhotine bolida Jaguara Marka Webbera.
Utrka je odmah prekinuta, a nekoliko tjedana nije bilo jasno tko je pobjednik, s obzirom na zavrzlame oko toga koliko krugova ranije se računa konačni poredak nakon crvene zastave. Na postolju je pobjedu slavio Kimi Raikkonen, na kraju je ona pripala Giancarlu Fisichelli u tada slabom Jordanu, što je bilo jedno od najvećih iznenađenja u posljednjih 20 godina Formule 1. Zanimljivo, treći je klasificiran Alonso koji je umjesto na postolje odvezen u medicinski centar, no srećom prošao je bez teških ozljeda.
Nakon kaosa s katastrofalnim posljedicama u Suzuki, Formuli 1 ne treba nešto slično u Brazilu. I zato se svi nadamo da se 2003. godina neće ponoviti. Drama može, ali ne tih razmjera...