Franz Tost, šef momčadi Toro Rosso, u razgovoru za njemačke medije 'otkrio' je plan kojim bi Formula 1 u sljedećim sezonama trebala vratiti popularnost i gledanost, kako na stazama tako i na televiziji. No, vozačima njegov prijedlog baš i nije legao...
U posljednjih nekoliko sezona popularnost utrka Formule 1 rapidno opada, čelnici pokušavaju na sve načine podići gledanost, a uoči nove sezone (25. ožujka, Velika nagrada Australije) oglasio se i jedan od čelnika momčadi Formule 1. Franz Tost šef je Toro Rossa, španjolske inačice Red Bulla, a svojim je izjavama šokirao sve u svijetu F1 i oko njega.
'Ljudi žele sudare, pretjecanja, neizvjesnost i različite pobjednike', započeo je Tost i dodao:
'Naravno, ne žele da se itko ozlijedi, ali žele ponovno vidjeti sudare!'
Hm, suludo, iako treba priznati da nije rekao ništa novog i ništa od onog što u stvari i privlači gledatelje. Utrke Formule 1 posljednjih su godina - čast iznimcima - najvećim dijelom postale nezanimljive, dosadne i lako predvidljive. Sve je to rezultiralo drastičnim padom gledanosti.
'Neki će me osuđivati zbog ovih izjava, ali ja samo prenosim ono što čujem od ljudi s kojima se družim. Prijatelji mi znaju reći: 'U prošlosti smo na svakoj utrci gledali prva dva kruga jer bi se redovito netko sudario na startu. Sada ni toga više nema...' Nažalost, to je stvarno tako. Zato, ili ćemo se prilagoditi i prihvatiti ono što navijači žele, ili će interes za Formulom 1 nastaviti opadati', pojašnjava svoje ideje Franz Tost kojeg muči i činjenica da se u razvoj novih bolida troši nevjerojatan novac, a 'povratne informacije' od strane gledatelja - nema!
'Mi smo totalno ludi jer trošimo 400 ili 500 milijuna eura godišnje! A na što? Da dva bolida odrade spektakl nedjeljom poslijepodne', otkriva Tost i zaključuje:
'Bože dragi, pa možemo tim gledateljima priuštiti isti spektakl i za 80 ili 100 milijuna eura. Razliku nitno niti ne bi primijetio. Ali ne, mi i dalje trošimo milijune eura ni na što. Bacamo novac u vjetar...'
Nakon svega ne treba naglašavati kako Tostove izjave nisu najbolje legle vozačima, posebice - pogađate - onaj dio s prijedlozima o što više sudara na stazi.