Povratak Honde u elitno automobilističko natjecanje s hibridnom pogonskom jedinicom godinama je bio pravi fijasko, ali pobjeda u Austriji zahvaljujući Maxu Verstappenu naplata je za sve muke koje su proživljavali Japanci…
Projekt povratka Honde u Formulu 1 zbog razočaravajućih rezultata u prve tri sezone ne samo što je bio ismijavan od strane ljubitelja utrkivanja, već i od vozača koji je sjedio za bolidom pogonjenim japanskim motorom.
'GP2 motor! GP2 motor!', vikao je frustrirani Fernando Alonso i to baš na Velikoj nagradi Japana 2015. godine, što je strašno ponizilo Hondino vodstvo i tu je započeo raskol s McLarenom.
Kada je prošle sezone Honda prekinula suradnju s momčadi iz Wokinga i započela s 'bikovima' u Toro Rossu, postalo je jasno da Japanci nisu bili jedini krivac za neuspjeh i da s novom momčadi kreću i bolja vremena. Gaslyjevo peto mjesto u Bahreinu to je potvrdilo, a zatim je pogonsku jedinicu uoči 2019. godine preuzeo Red Bull i bilo je pitanje dana kada će stići prva pobjeda.
Dogodilo se to ove nedjelje u Austriji zahvaljujući silovitom, beskompromisnom prodoru Maxa Verstappena prema vrhu, a bila je to prva pobjeda Honde još do 2006. godine i Jensona Buttona u Budimpešti te prva uopće u hibridnoj eri.
Sve utrke nove sezone Formule 1 ekskluzivno možete u HD kvaliteti gledati na MAXtv-u (Arenasport 2). Više informacija OVDJE.
Tehnički direktor Honde prolazak Nizozemca kroz cilj dočekao je u suzama.
'Želim zahvaliti svim našim fanovima diljem svijeta što su nad kontinuirano podupirali. Vratili smo se u sport 2015. godine, ali ovaj dan se zapravo čini kao novi početak,' izjavio je emocionalni Toyoharu Tanabe.
Iako Mercedes i Ferrari još uvijek djeluju kao da imaju prednost kad je pogonska jedinica u pitanju, Honda im se približava velikim koracima, što je sjajna vijest za Verstappena i Red Bull. Tko zna, možda će već sljedeće sezone zajedno jurišati na titulu prvaka…