Svjedoci smo velikog financijskog ulaganja u kineski nogomet, što potvrđuju i enormni ugovori velikih imena. Naravno, na taj novac nisu imuni ni najveći svjetski klubovi, poput španjolskih, engleskih i talijanskih velikana, koji često odlaze u Kinu na promotivne turneje
Kina je dokazano veliko nogometno tržište, na kojem žele zaraditi svi. I zato tamo često odlaze najveći europski, samim time i svjetski klubovi, poput Barcelone, Reala i Manchester Uniteda. A talijanski su klubovi u tom svijetu čak su i igrali utakmice superkupa.
Kinezi su zaluđeni europskim nogometom, a u šestom izdanju Crvenog kartona izračunali su da, od 53 europska kluba, najveći utjecaj ima Manchester United. Na drugom je mjestu minhenski Bayern, treće mjesto dijele Arsenal i Liverpool dok je na petom mjestu Manchester City.
Iako su engleski klubovi in, prema mjerenjima istog portala, najutjecajnija je njemačka Bundesliga.
A zanimljivo je da je iza Cristiana Ronalda najpopularniji igrač Mesut Özil, njemački reprezentativac koji trenutno nosi dres londonskih 'topnika'.
Visoko kotira i Unitedov napadač Wayne Rooney, no njegov skok na toj listi najutjecajnijih igrača veže se uz priču o njegovom transferu u Kinu. Pomalo iznenađujuće, na toj listi je i njegov suigrač Anthony Martial
Inače, iza Ronalda i Özila odmah je Gareth Bale, a zanimljivo da na toj listi nema Lionela Messija. Doduše, nema nijednog igrača katalonske momčadi, ali razlog tome leži u činjenici da Barcelona u tom dijelu svijeta uopće nije zastupljena na društvenim mrežama.
Cristiano Ronaldo is the most popular player online in China, the player who comes second might surprise you.
— BBC Sport (@BBCSport) February 23, 2017
More: https://t.co/WlAsZmOWXt pic.twitter.com/QGA3P572La