Na kvalifikacijskoj utakmici za Svjetsko prvenstvo u Brazilu između Makedonije i Hrvatske, koja se igra narednog petka u Nacionalnoj areni Filip II u Skopju, hrvatsku reprezentaciju očekuje pakao. Naime, već tjedan dana prije utakmice prodano je 25 tisuća ulaznica, dok ih je za utakmicu protiv Srbije, koja se na istom mjestu igra tri dana kasnije, prodano tek pet tisuća
Sjećate li se tužne atmosfere na Maksimiru prije mjesec dana i grozničavih pokušaja HNS-ovih sponzora da na dan utakmice podijele ulaznice i učine stadion barem djelomično popunjenim? Makedonci, čini se, nemaju tih problema – pristojne igre u prva dva kvalifikacijska susreta podigle su atmosferu oko nogometne reprezentacije pa prodaja ulaznica za predstojeću utakmicu protiv Hrvatske ide odlično.
Kako nam javljaju naše skopske kolege, do danas je brojka prodanih ulaznica narasla do 25 tisuća i ostala je tek koja tisuća ulaznica da se rasproda cijeli kapacitet renovirane Nacionalne arene Filip Drugi. Stadion na kojemu će igrati Hrvatska prošao je kroz facelifting prošle godine, kad je renoviranu arenu otvorio svjetski i europski prvak Španjolska, protiv koje se Makedonija dosta dobro držala, ali na koncu doživjela je poraz 2:3.
Zanimljivim nam se, s druge strane, učinio podatak da je za utakmicu sa Srbijom, koja se na istom stadionu igra tri dana kasnije, prodano pet puta manje ulaznica. Objašnjenje naših skopskih kolega je logično – navijači ipak žele vidjeti kako će reprezentacija proći protiv Hrvatske pa će vjerojatno onda navaliti na ulaznice za Srbiju. Da se prvo igra protiv Srbije, a potom protiv Hrvatske, situacija bi bila ista, kažu nam kolege.
Treba spomenuti i da je cijena ulaznica za obje utakmice u Skopju više nego popularna – ulaznice stoje od 150 do 400 denara (2,5 do 6 eura), pa i naši navijači, koji će biti smješteni na istočnoj tribini (iza gola), mogu nabaviti ulaznice za 'hrvatski sektor' preko HNS-ovih web stranica za samo 25 kuna. Čini se da je lekciju s Maksimira naučio i naš savez pa su ulaznice za osječki susret s Walesom ponuđene po relativno popularnim cijenama – od 40 kuna naviše.