Hrvatski nogometni savez osvojio je prvu nagradu Uefe za povezivanje s navijačima putem društvenih mreža na tradicionalnoj dodjeli nagrada nacionalnim savezima za rad u marketingu
UEFA svake godine u pet kategorija nagrađuje nacionalne saveze za izvrsnost u području marketinga, a ove godine nagrađen je i Hrvatski nogometni savez.
Prigodna ceremonija održana je u portugalskom Cascaisu tijekom UEFA KISS radionice na kojoj su tema bile 'najbolje marketinške prakse i trendovi'.
Hrvatski nogometni savez dobio je nagradu u kategoriji najbolje 'digitalne kampanje za povezivanje s navijačima' s projektom 'Budi ponosan', digitalne strategije za Svjetsko prvenstvo u Brazilu. Uz HNS, za ovu nagradu prijavilo se još devet saveza, uključujući FIGC (Italija), FA (Engleska) i FFF (Francuska).
Osim što su brojke pokazale kako su društvene mreže HNS-a najpopularnije u Europi u odnosu na broj osoba s pristupom internetu, žiri je pohvalio HNS-ovu strategiju približavanja reprezentacije navijačima kroz ažurno i ekskluzivno dijeljenje informacija i fotografija 'iza kulisa'. Istaknuto je i kako HNS svoje digitalne platforme vodi 'iz kuće', bez angažmana vanjskih agencija.
Nagrade je pobjednicima predao član Izvršnog odbora Uefe, Allan Hansen, koji se u svom govoru pohvalno izrazio o radu nacionalnih saveza:
'Ove marketinške nagrade pokazuju najbolje od najboljih u marketingu nacionalnih saveza i očigledno je kako se vaš marketing i promocija nogometa razvijaju jako brzo.'
Priznanje Uefe su u ime HNS-a primili glasnogovornik Tomislav Pacak i event manager Alan Balen.
'Pokušali smo našim navijačima prenijeti s koliko strasti, napornog rada i predanosti naši reprezentativci predstavljaju Hrvatsku i tako ih učiniti ponosnima. I mi smo danas ponosni na ovu nagradu koja je za nas sjajno postignuće, a za koju možemo zahvaliti reprezentativcima na otvorenosti, rukovodstvu Saveza na podršci i naravno našim navijačima na neviđenoj ljubavi prema reprezentaciji. Hvala žiriju koji je prepoznao naš trud, a nagrada će nam sigurno biti velika motivacija za daljnji rad', izjavio je Pacak.
Nagrade se dodjeljuju u pet kategorija, a 37 europskih saveza nominiralo je ukupno 51 projekt. U žiriju su bili isključivo neovisni marketinški stručnjaci poput Dennisa Thoma, direktora marketinga Borussije Dortmund.
Uz HNS, nagrade su dobili Turski nogometni savez (najbolja aktivacija sponzora), Belgijski nogometni savez (najbolja strategija brenda i implementacija), Nizozemski nogometni savez (najbolja grassroots marketinška kampanja) i Malteški nogometni savez (najbolja promocija uključivanja navijača).