SPORTSKI BRAND

VK Jug u društvu Medveščaka i tri nogometna kluba

19.11.2014 u 10:59

Bionic
Reading

Vodeća konferencija o sportskom marketingu i sponzorstvima u sportu u regiji SPORTO 2014. nominirala je VK Jug CO za izbor sportskog branda godine u Hrvatskoj. VK Jug CO u društvu je hokejaša Medveščaka te tri nogometna kluba - Hajduk, Dinamo i Rijeka

'U renomiranom smo društvu. Kao što se može vidjeti u izboru nema košarkasa, rukometaša, odbojkaša... a osim Juga nema ni vaterpolista. Ova nominacija je priznanje našem radu, organizaciji kluba, odnosima s javnošću i odnosima s našim sponzorima', izjavio je direktor kluba Ognjen Kržić.

SPORTO 2014. konferencija je zajedno s agencijom Mediana razvila istraživanje kvalitete branda prema osam elemenata između kojih ističemo: prepoznatljivost, rezultat, globalni kontekst, percepciju javnosti (likeability kluba), osobnost, atraktivnost imidža kluba, kvalitetu i kvantitetu javnih istupa.

'Javnost gleda sve. Morate znati kako nama rezultat nije jedini kriterij za nominaciju klubova ili pojedinaca. VK Jug CO je prema svim kriterijima zaslužio nominaciju!', izjavio je Luka Maselj, voditelj komunikacija pri SPORTO konferenciji.

Svečana ceremonija dodjela nagrada održat će se 20. studenoga u Portorožu. Zapravo, svečanost će biti kruna cjelodnevnog događanja tijekom kojega će biti organizirana predavanja nekolicine svjetski priznatih stručnjaka iz marketinga i sponsorshipa u sportu.

Cilj konferencije je razmjena znanja i iskustava svih dionika sportskog biznisa, a uključuje stručnjake iz područja marketinga, komunikacija, sporta, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija medija, ali i sve ostale koji su uključeni u rad na području sporta, sponzorstava i marketinga. U sklopu konferencije svake godine se proglašavaju SPORTO Awards i SPORTO Brands, i održava SPORTO dobrotvorna aukcija.