U Zagreb dolaze predstavnici e-commerce akceleratora Rocket Internet i internetske trgovine Magento, zastupnik u Europskom parlamentu, startupovi koji se bave e-trgovinom, a bit će i premijernog predstavljanja novih internetskih usluga
U Kraševom Auditoriumu u Zagrebu u petak, 25. travnja, okupit će se više od tristo sudionika i tridesetak predavača iz različitih područja e-trgovine, prodaje i online poslovanja.
Glavna tema konferencije bit će kako iskoristiti pun potencijal e-trgovine, uključujući i kako optimizirati web dućane, prodavati luksuzne predmete preko interneta ili stvoriti regionalnu i globalnu potrebu za svojim proizvodima.
Među predavačima su Piotr Łagowski, predstavnik e-commerce akceleratora Rocket Internet, i Marc Wiseler, predstavnik internetske trgovine Magento. Łagowski će govoriti o tome kako Foodpanda (koja je dio Rocket Interneta) misli osvojiti regiju.
U sklopu konferencije bit će održan i panel na kojem će sudjelovati Tonino Picula, zastupnik u Europskom parlamentu, a koji će objasniti kako Europska unija utječe na razvoj internetske trgovine. Situaciju u Srbiji s njima će komentirati Slobodan Marković, jedan od najvećih srbijanskih stručnjaka za e-trgovinu.
Tomislav Bilić iz osječke tvrtke Inchoo će s Joann Johnstone iz tvrtke Zee&Co razgovarati o razvoju modne internetske trgovine na britanskom tržištu, dok će Igor Martinović iz Jeftinije.hr i njegov slovenski kolega Žiga Cerar iz Ceneje.si prezentirati istraživanje o stanju internetske trgovine u regiji.
Imat ćete priliku upoznati i poljski e-commerce startup Get focus te ekipu hrvatskog startupa Facepay, koja je osmislila mobilnu aplikaciju za plaćanje svim mogućim načinima pa čak i zvukom.
Jedan od predavača bit će i Jörg Sutara iz Paymilla, najnovije generacije platformi za plaćanje u Europi, a od Maje Bujas iz Crnog Jajeta saznat ćete kako offline kanali utječu na online prodaju.
Banka Erste i Nova TV po prvi puta će predstaviti svoje nove proizvode.