U Viberu su u sklopu svoje službene lokalne zajednice Viber Hrvatska proveli nekoliko anketa. Odazvalo se, tvrde, više od 13 tisuća korisnika. Evo što su doznali
Viberove ankete bile su vezane uz korisnicima najbitnije funkcionalnosti prilikom korištenja chata i poziva. Pokazala su se, kažu u Viberu, dva očita trenda.
ONLINE DEJTING
Tražite partnera? Ovo je pet (vrlo) korisnih savjeta za nove korisnike Tindera
Prvo, Hrvati (kao i većina regije srednje i istočne Europe) su vrlo izbirljivi kad se radi o privatnosti (iako su nešto tolerantniji od zemalja poput Slovenije, Mađarske i Grčke).
Drugo, slanje tekstualnih poruka i dalje je omiljeni način komunikacije s uskim krugom prijatelja. Isti je slučaj s porukama i kod Srba, gdje je tu opciju odabralo 73 posto ispitanika, a slijede ih Grci sa 67 posto.
Gotovo 68 posto preferira ispitanika klasične tekstualne poruke umjesto videa i glasovnih poziva. Takav rezultat odgovara i svjetskim trendovima posljednjih godina, koji pokazuju da se ljudi masovno oslanjaju na pisanu umjesto na glasovnu komunikaciju, kažu u Viberu.
Za 16 posto sudionika ankete iz Hrvatske naljepnice (stickeri) su najbolja stvar za chatove. Taj je postotak nešto malo manji nego na mađarskom, češkom, srpskom i slovenskom tržištu, gdje stickere preferira više od 20 posto anketiranih. Na svjetskoj razini gotovo 60 posto svih korisnika Vibera najviše koristi upravo stickere.
Što se Vibera tiče, ispitanici kao prednosti ističu sigurnost podataka (57 posto) te napredne opcije upravljanja porukama.