Mogućnost online kupovine artikala samo je dio većeg odmaka od čiste maloprodaje, najavila je voditeljica digitalnog razvoja kompanije Barbara Martin Coppola
Mobilne aplikacije koje je IKEA dosad nudila kupcima bile su usmjerene isključivo na poboljšanje iskustva kupovine u trgovini, a ne kao njihova zamjena. Robu koju IKEA prodaje mogli ste razgledati na aplikaciji, ali ste je morali kupiti putem interneta ili osobno otići u do trgovine.
No to će se promijeniti, izjavila je voditeljica digitalnog razvoja kompanije Barbara Martin Coppola novinskoj agenciji Reuters. Naime, IKEA sprema aplikaciju koja će vam omogućiti da daljinski kupujete stvari tako što ćete putem aplikacije moći vizualizirati kako bi to izgledalo u vašem domu.
Nova aplikacija omogućit će vam da unesete dimenzije sobe kako biste bili sigurni da će se željeni stol, komoda, krevet ili kauč dobro uklopiti u interijer.
NAJLJEPŠI PREDMETI
Evo što je Ikea pripremila povodom 75. rođendana: Zavirite u povijesnu kolekciju s kultnim komadima
Nije riječ samo o ulasku u moderno doba; to u konačnici odražava promjenu u strategiji kompanije. Iako je poznata po velikim trgovinama na periferijima gradova, IKEA testira i manje gradske lokacije u kojima bi prodavala djeliće asortimana.
U kombinaciji s aplikacijom, kupci bi tako mogli razgledati i kupiti i robu koja nije dostupna u najbližoj trgovini. Više pažnje ubuduće bi se moglo posvetiti on-line zalihama. A to bi moglo biti od vitalnog značaja za opstanak i razvoj kompanije. Konkurenti usmjereni na internet, poput Made.coma, zalaze na IKEA-in teritorij i otimaju im kupce mada uopće nemaju trgovine i izložbene prostore, osim onih u virtualnom svijetu, dostupne putem aplikacije.