KONTROVERZAN POTEZ

Ma što to Google izvodi s mobilnim pretraživanjem?

07.08.2017 u 13:14

Bionic
Reading

Rezultati pretraživanja na mobilnim Google pretragama za neke korisnike odnedavno su drugačiji - jer više ne sadrže URL. Stranice koje se dobije pretragom sada sadrže tek naslov, kratki opis te minijaturnu sličicu. Ovaj potez mnoge je razljutio, jer ne mogu vidjeti puni link...

Za sad nije jasno je li riječ o kakvom testu ili Google planira diljem svijeta uvesti ovakve rezultate pretrage za mobilne uređaje. Stvari su testirali na stranici The Next Web i uvjerili se kako to nije jedina moguća izmjena. IT div iz Mountain Viewa eksperimentira s različitim prikazima rezultata mobilnih pretraga općenito. 

Tako je tu i drugačiji prikaz URL-ova te AMP bedževa: 

Dok se stvari isprva čine preglednije, korisnici mobilnih uređaja teže mogu razlučiti koju točno stranicu idu posjetiti kada odaberu rezultat neke pretrage. Istovremeno postoji i mogućnost kako će webmasteri izgubiti promet od strane korisnika koji ciljaju upravo na mogućnost pregleda URL-a. 

Kako piše TNW, ovim potezima Google sugerira kako vjeruje da su SEO i Googleovi algoritmi za indeksiranje dovoljno kvalitetni da korisnicima prikažu rezultate, bez potrebe za ispisom URL-a. Je li prerano za ovakvo što?