Mercedes-Benz bi u listopadu trebao otkriti prototip električnog SUV vozila s dometom od kakvih 500 kilometara, kojim bi ovaj proizvođač trebao konkurirati Tesla Motorsu (Modelu X). No, to je tek dio priče. Daimler u 'zelene' tehnologije planira investirati milijarde i milijarde eura u sljedećih dvije godine
U sklopu ovog plana, Mercedes-Benz će početi serijsku proizvodnju modela iz naslovne fotografije, GLC F-CELL, a u skorije vrijeme će svaki dostupni model vozila imati i svoju 'električnu' ili 'hibridnu' varijantu. Daimler navodi kako će se za istraživanje i razvoj zapravo investirati 14,5 milijardi, od čega će 5,4 milijarde biti posvećeno upravo putničkim automobilima.
Plan je 'elektrificirati' svaku dostupnu seriju Mercedes-Benz vozila, napomenuo je Thomas Weber, član uprave Daimlera AG. Naveo je i to kako Daimler s razlogom ne želi ići na 'sve ili ništa' strategiju po pitanju električnih vozila. U ovom divu automobilske industrije smatraju kako stvari za sada govore o tom kako kupci žele više dostupnih i različitih tehnologija.
Potpuno električni SUV model, koji bi imao domet od 500km na jednom punjenju, upravo završava inicijalne rezultate cestovnih testova, a platforma je spremna. Usprkos tome, Weber nije želio otkriti kada će se točno to vozilo i proizvoditi. 'Negdje u ovom desetljeću', rekao je tek okvirno.
Pokriveno je i istraživanje i razvoj uobičajenih motora s unutrašnjim sagorijevanjem. Mercedes radi na razvoju 'visokotehnoloških rješenja koja uključuju i benzince i dizelaše', a paralelno s povećanjem učinkovitosti valja računati i sa smanjenjem količine štetnih ispušnih plinova. Jedan od dijelova motora će uskoro postati i baterija od 48V, kojom bi se iskoristile neke od hibridnih značajki, uglavnom za uštedu goriva, ne za potpuno električnu vožnju.
Kako bi se izbjeglo spajanje i brdo žica za punjenje vozila, Mercedes radi i na bežičnom rješenju. U podnice vozila na novoj platformi (posebno osmišljenoj i za električna vozila) tako će se integrirati sustavi koji će omogućiti bežično punjenje - već od 2017. godine. Mercedes navodi kako je učinkovitost kakvih 90 posto te da će se vozilo napuniti u svega dva i pol sata.
Pariški sajam automobila kasnije ove godine ugledat će i tri električna vozila iz podbranda Smart, a GLC F-CELL bi se u prodaji trebao naći već dogodine.