basic with ads

Tko želi gledati serije s oglasima? Pogledajte kako je prošla Netflixova nova jeftinija pretplatnička opcija

22.12.2022 u 08:40

Bionic
Reading

Nove korisnike Netflixa ne privlači jeftina opcija gledanja serija s oglasima pa su spremni izdvojiti i više novca kako bi neometano mogli uživati u željenim sadržajima

Samo devet posto novih pretplatnika streaming servisa Netflix u SAD-u se prošli mjesec odlučilo za novu, nešto jeftiniju, pretplatničku opciju na kojoj se prikazuju i oglasi. Pretplatu s oglasima je pak u konkurentskom HBO-u odabralo 15 posto novih korisnika kad je ta opcije uvedena u 2021. godini, pokazuju podaci analitičke tvrtke Antenna

Netlix je novi osnovni pretplatnički plan s oglasima (Basic with Ads) po cijeni od 6,99 dolara uveo 3. studenog. Za pretplatu bez oglasa korisnici pak moraju izdvojiti 9,99 i 19,99 dolara mjesečno, piše The Verge.

Kako piše Digiday, Netflix je oglašivačima navodno morao vratiti novac, nakon što nije uspio dosegnuti planiranu gledanost od 20 posto. Činjenica da je samo devet posto novih korisnika odabralo opciju s oglasima ukazuje na to da je novi hibridni model startao loše, no to ne znači da se vremenom neće postati popularniji.

Netlfix je pak opovrgnuo brojke tvrtke Antenna, naglasivši kako su zasad zadovoljni pokazanim interesom korisnika, ali i oglašivača. Iz Netflixa su istaknuli kako je pretplata s oglasima koncept koji je tek u povojima i koji se planira postepeno graditi te kako trenutačna ponuda ne odražava njihove dugoročne ambicije.

'Mislim da će najveća prepreka zapravo biti iskušenje da se prebrzo uroni u to savršeno iskustvo bez postavljanja temelja', rekao je Netflixov šef marketinga Jeremi Gorman. Da hibridni model pretplate itekako ima potencijala, govore i brojke drugih streaming servisa. Tako se za pretplatu s oglasima na Peacocku u SAD-u odlučilo 76 posto korisnika, na Huluu 57, a na Paramount Plus i Discovery Plus 44 posto korisnika.

Početkom sljedeće godine Netflix se planira uhvatiti u koštac i s dijeljenjem lozinki, i to naplaćivanjem dodatne naknade za korištenje istog računa na više adresa. Ovo će možda natjerati postojeće pretplatnike da plaćaju jeftiniji streaming s oglasima umjesto da plaćaju dodatnu naknadu.