NAVIGACIJA S KONTEKSTOM

U Google Maps stiže nova značajka s umjetnom inteligencijom, mogla bi biti korisna

25.03.2025 u 12:06

Bionic
Reading

Umjesto zumiranja i prebacivanja naprijed-natrag između Googleove tražilice i Mapsa, Gemini bi vam trebao odgovoriti na sva vaša pitanja na jednom mjestu

Google stalno uvodi kontekstualna poboljšanja u Gemini koja korisnicima olakšavaju korištenje prednosti koje umjetna inteligencija nudi u njegovim osnovnim proizvodima.

Sad je na red došla aplikacija Google Maps.

Kada otvorite karticu mjesta i uključite Gemini, pojavit će se dugme Ask about place u blizini kućice za razgovor. Kad kucnete to dugme, odabrana lokacija bit će učitana kao živa kartica u prozoru za razgovor, kako bi ponudila kontekstualizirane odgovore.

Recimo, provjeravate popis kafića na Google Maps. Odaberete pribadaču lokacije kako biste otvorili informacijsku karticu i aktivirali Gemini.

Pomoćnika opremljenog umjetnom inteligencijom možete pitati, primjerice, za najkraći put do odredišta i dobiti odgovor sažet na prirodnom jeziku. Svi orijentiri i važne navigacijske točke u odgovoru također su uredno povezane hipervezama. Od Geminija možete dobiti informacije o radnom vremenu, recenzijama, pojedinostima o ponudi i drugim povezanim informacijama.

Također može obraditi generičke upite kao što su pojedinosti o najboljim restoranima u blizini, prodajnim mjestima s najvišom ocjenom i pojedinostima o njihovom jelovniku, pronalaženju knjižnice koja je već otvorena u određenom području...

Ideja je da - umjesto zumiranja i prebacivanja naprijed-natrag između Googleove tražilice i Mapsa – Gemini odgovori na sva vaša pitanja na jednom mjestu, nakon što unesete upit ili ga izgovorite.

Kako to već biva s umjetnom inteligencijom, ne funkcionira još savršeno. Primjerice, usprkos tome što ima pristup javnim recenzijama, povremeno ne uspijeva ponuditi sažetu verziju doprinosa zajednice.

Također može i pogrešno shvatiti pojedina pitanja, pa ponuditi krive odgovore. Naravno, u velikoj se mjeri oslanja na podatke koji su mu dostupni online. Ako ih nema, ne može vam ih ni servirati, piše Digital Trends.