Valamarov kamp Lanterna osvojio je prestižno ADAC-ovo priznanje Super – Platz 2011, čime se uvrstio među najkvalitetnije kampove u Europi. Kako se moglo čuti na prigodnoj svečanosti, ADAC-ova Crvena tabla najviše je priznanje za kvalitetu koje dodjeljuje njemački automobilski klub sa 17,5 milijuna članova, od kojih su preko 60 posto kampisti
Kako je istaknuo Stefan Thurn, glavni urednik ADAC-ovog kamp vodiča, ovaj najveći europski automobilski klub te ujedno drugi po brojnosti u svijetu, godišnje posjeti 25.000 kampova, no zahtjevnih pet razina izvrsnosti za dodjelu priznanja Super - Platz ispunilo je 79 kampova. Stoga se može reći da ono što za restorane predstavljaju Michelinove zvjezdice, to za europski kamp predstavlja ADAC-ovo priznanje Super – Platz.
Predsjednik uprave Valamar hotela i ljetovališta Peter Fuchs istaknuo je da je u posljednjih pet godina u najveći od 9 kampova pod upravljanjem Valamara, kamp Lanterna uloženo više od 47 milijuna kuna. 'Ponosni smo što je kamp Lanterna, uz još jedan hrvatski kamp, ušao u povlaštenu obitelj najkvalitetnijih europskih kampova', kazao je Fuchs, dodajući da je Valamar za svoje kampove kreirao brand Camping on the Adriatic.
Naime, osim 137 milijuna kuna koliko je u petogodišnjem razdoblju uloženo u opremu i uređenje kampova, prema Strateškom planu razvoja ova tvrtka planira investirati u narednom razdoblju još 200 milijuna kuna u kamping ponudu.
'Gotovo 50 posto kapaciteta u Istri čini smještaj u kampovima, što nam daje dodatni vjetar u leđa', kazao je direktor Turističke zajednice Istarske županije Denis Ivošević, podsjetivši nazočne da je ADAC proglasio Istru najboljim odredištem i najboljim rutama. 'Nagrada Super–Platz je dokaz da možemo nastupiti po kriterijima svjetskog turizma i da možemo zadržati te kriterije', naglasio je Ivošević, čestitajući upravi i djelatnicima kampa.
Predsjednik izvršnog odbora Kamping udruženja Hrvatske i ujedno predsjednik uprave Riviere Poreč, Veljko Ostojić, naglasio je da KUH s preko 200 članova predstavlja najznačajniju i najjaču kamping udrugu u Hrvatskoj, koja pokriva preko 85 posto kapaciteta kampiranja. Kako veli, hrvatska kamping ponuda cjenovno se u okruženju smjestila na petom mjestu s prosječnom cijenom obiteljskog paketa od 34,68 eura. Prosječan boravak u kampu iznosi 6,7 dana, a zauzetost na godišnjoj razini iznosi 60,9 dana. Tradicionalno, najbrojniji gosti su Nijemci (32 posto), a slijede Slovenci (16,8 posto), Nizozemci (11,1 posto), Talijani (9,5 posto) i Austrijanci (8,3 posto).