KONZOLAŠI KRITIZIRAJU

Autori Battlefielda 3 odgovaraju na kritike zbog 30 FPS

27.07.2011 u 13:09

Bionic
Reading

Iz DICE-a je još prije nekoliko mjeseci objavljeno da će se Battlefield 3 na konzolama vrtjeti u 30-ak sličica u sekundi, dok će oni s dovoljno jakim računalima moći dostići i 60 sličica u sekundi. Čini se da su zbog toga neki vlasnici konzola vrlo nesretni

DICE je za Battlefield 3 kreirao potpuno novi engine Frostbyte 2 koji je, prema svemu sudeći, najnapredniji engine u povijesti gaminga. Da biste pokrenuli Battlefield 3 na maksimalnim postavkama kada se ovaj pojavi na tržištu, trebat će vam zaista najsuvremeniji i najjači hardver. Zbog te činjenice jasno je i da su se u DICE-u susreli s ozbiljnim problemom prilagođavanja igre konzolama koje su starije od pet godina. No ipak su uspjeli i igra će na konzolama ići u zadovoljavajućih tridesetak sličica u sekundi.

 

Međutim, čuvši da će konkurentski MW3 na konzolama ići u 60-ak sličica u sekundi, brojni su se igrači pobunili iz, priznajemo, nama potpuno nejasnih razloga.

 

'Vlasnici konzola ne moraju brinuti o tome', izjavio je Karl Magnus Troedsson za Gaming Examiner. 'Cijela rasprava je malo prenapuhana. (...) Odlučili smo se držati 30 FPS-a na konzolama. Nije tehnički problem natjerati igru da radi u 60-ak sličica u sekundi na konzolama, no s obzirom na velik broj igrača, ogromne mape, veliku količinu vozila i mogućnost kompletne destrukcije okoline prečesto bi dolazilo do drastičnog pada FPS-a.'

 

Uza sve to, Troedsson je naglasio da će gaming Battlefielda 3 biti nešto sporiji od ostalih FPS-ova na tržištu pa nema ni tolike potrebe za velikom količinom sličica u sekundi.

 

Battlefield 3 izlazi 28. listopada ove godine za PC, PS3 i Xbox 360.