Battlefield 3, za razliku od konkurentnih naslova, neće imati tzv. superzločince u scenariju, najavljuju iz DICE-a
Superzločinci jedan su od najčešćih klišeja, kako u svijetu igara, tako i u svijetu filmova. Znate ono, Bruce Willis u trapericama i potkošulji ispraši tristo pedeset i dva bad guya i na kraju nabasa na njihovog šefa i onda se s njim šora desetak minuta na rubu litice. Bruce na kraju uvijek pobijedi, ali uvijek samo za dlaku.
Klišej superzločinaca masovno se pojavljuje i u većini akcijskih igara, no DICE najavljuje ozbiljniju i realniju priču koja neće imati badass lika na neprijateljskoj strani koji će biti utjelovljene sveg svjetskog zla i izvor motiva za borbu protiv mrskog dušmanina.
'Ipak, želimo da neprijatelj bude jasan jer i dalje želimo da igrači imaju veliki motiv za igranje. Na tome i dalje radimo jer želimo postići savršenu ravnotežu', izjavio je Peter Bach za Edge.
Ljudi iz DICE-a ne žele izazvati ni kontroverze kakvu je izazvao posljednji MOH: 'Prije svega: sve je fikcija', naglasio je Bach: 'Ne želimo scenarij bazirati na političkom ili religijskom konfliktu – kontroverznost je dobro marketinško sredstvo, no mi radimo – igre.'
'Ne želimo da se ljudi loše osjećaju dok igraju igru jer cilj nam je stvoriti zabavno iskustvo. Stoga nam je cilj realnost staviti po strani', zaključio je Bach.
Osim informacija o scenariju, ekipa iz DICE-a potvrdila je da s igrom ne misli izdati i alate za modanje igre zbog velike kompleksnosti Frostbyte 2 enginea.