Battlefront III bio je 99% dovršen kada ga je LucasArts odlučio ugasiti, izjavio je jedan od najbitnijih ljudi na projektu
Studio Free Radical Design godine 2006. započeo je s razvojem Star Wars: Battlefront III, što LucasArts zapravo nikada nije službeno potvrdio. U narednim godinama o naslovu su kolale samo glasine, pa je tako na igri kasnije radio i Pandemic Studios te Rebellion Developments. Još 2010. godine očekivala se službena najava igre, 2011. procurjeli su video materijali koje je u opticaj pustio zaposlenik tada već propalog Free Radical Designa a 2012. je već bilo jasno da je projekt ugašen.
Ipak, sve do danas nije poznato zašto je ugašen treći dio franšize koja je bila iznimno uspješna.
Steve Ellis (Free radical design) za gamesTM magazin potvrdio je da su ga propast projekta bili zaslužni novopridošli ljudi u LucasArtsu koji nisu previše marili za igre općenito. Prema njemu, igra je bila 99% dovršena i 'trebalo je još samo riješiti bugove'.
Podsjećamo, prvi Battlefront na tržištu se pojavio 2004. godine a drugi godinu kasnije. Na oba je radio Pandemic Studios.
Sada je dakle i službeno poznato da je za gašenje ambicioznog projekta kriv LucasArts, a slično je gotovo završio i Knights of the Old Republic II, još jedan naslov smješten u Star Wars setting. Na njegovom je razvoju radio Obsidian Entertainment koji je Lucas doslovno prisilio na izdanje nedovršene igre.Biti će svakako zanimljivo vidjeti kakav će odnos LucasArts ubuduće imati prema igrama s obzirom da je odnedavno u vlasništvu Disneyja.