Priča o The Old Republicu priča je o reprezentativnom primjerku propasti MMO-a u koji su utučene stotine milijuna dolara
Već i po samom izlasku The Old Republica čule su se mnoge kritike na njegov račun, unatoč prilično dobrim kritikama i recenzijama. Da nešto zaista nije u redu ubrzo je pokazalo uljepšavanje statističkih podataka o broju igrača od strane BioWarea i EA. Uljepšavanje je nastavljeno i sve do danas pa tako nije poznato koliko igrača trenutno zapravo igra igru. Podaci su najvjerojatnije – poražavajući i sramotni za projekt koji nosi ima Star Warsa i iza kojega stoje BioWare, EA i LucasArts.
Oni su pak bili razlog nedavnog preslaska The Old Republica na free-to-play model koji je naišao na velike kritike jer je loše integriran u cijelo iskustvo. I ono najgore po BioWare i EA – promjena modela nije uzrokovala značajan porast broja igrača.
No, BioWare pokušava i dalje pa su tako u novom izvješću objavili nekoliko novotarija koje bi trebale poboljšati cijelo iskustvo. No, sve ovo stiže prekasno za veliki broj igrača koji su se u međuvremenu vratili World of Warcraftu ili prigrlili Guild Wars 2.