Plove uz našu obalu, izriču sudbonosno da u Hrvatskoj, lete helikopterom iznad vinograda i traže luksuz – gosti dubljeg džepa znaju što hoće i ne pitaju koliko košta
Hrvatska se u Cannesu predstavlja na sajmu industrije luksuznih putovanja. Ondje je više od 7000 stručnjaka, a sve je više i hrvatskih tvrtki koje ulaze u luksuzne turističke vode. "To je jedan segment koji čak ni u koroni nije posustajao", objasnila je Silvija Veramenta iz agencije za luksuzna putovanja, za Dnevnik Nove TV.
I u koroni su otoci bili izolirani raj, a nije tajna da poznati i slavni vole našu obalu. Prije dvije godine, u điru Stradunom kamere Dnevnika Nove TV snimile su uhvatile Michaela Jordana, a Beckhamove ljetne radosti zabilježene su u dubrovačkom akvatoriju.
Dubrovnik je sve traženiji i za izricanje sudbonosnog "da" na ekskluzivnim lokacijama, ali da treba poraditi na ekskluzivnoj ponudi, jasno je i Ministarstvu tu i Hrvatskoj turističkoj zajednici i gospodarstvenicima.
"Ono što želim naglasiti je da ćemo i mi u Hrvatskoj gospodarskoj komori u našoj zajednici puno raditi na razvoju premium ponude u Hrvatskoj", rekla je Andreja Vukojević, direktorica Sektora turizma Hrvatske gospodarske komore.
Velike zvijezde traže poseban tretman, a za cijenu ne pitaju. Primjerice, u vili Šeherezadi i njezinom luksuzu dan stoji vrtoglavih 7000 eura, a noć u luksuznoj vili na Korčulu košta 2000 eura. Nekima nije problem platiti od pet do 15.000 eura za let helikopterom iznad ovih istarskih vinograda i čašu kvalitetnog vina.
"Imali smo različite upite od gostiju iz različitih dijelova Europe te smo imali degustaciju. Gosta iz Švicarske smo pokupili u Švicarskoj, dovezli u vinariju i vratili ga tu u hotel u Istru, gdje je bio smješten", ispričao je Filip Rossi, vinar iz Istre, reporterki Dnevnika Nove TV Sanji Jurišić.
Upita za premium turizam sve je više. "Krećemo s premium ponudom, što znači da gostima nudimo više, ali opet ne možemo reći da je to luksuz jer nemamo nešto kao što, recimo, ima Monaco", rekao je Tomislav Fain iz Udruge hrvatskih putničkih agencija.
Cijela priča ima "amen" i od resornog Ministarstva turizma. "Imali smo preko 420 milijuna eura investicija, od toga 14 novih hotela diljem Lijepe naše, od čega ih je oko osam na kontinentu, što nas izrazito veseli", istaknula je ministrica Nikolina Brnjac.