POVRATAK MAZOHIZMU

Dark Souls - veće mape, više umiranja!

24.02.2011 u 14:49

Bionic
Reading

U duhovnom nastavku Demon's Soulsa autori obećavaju mnogo poboljšanja. Štoviše, u posljednjem intervjuu izašlo je nekoliko zanimljivih detalja

Za sve one zagorjele mazohiste koji su igrali originalni Demon's Souls, neprestano umiranje i kazne koje dolaze nakon toga stvar su s kojom se čovjek jednostavno mora nositi. Novi nastavak koji je bio najavljen prije par mjeseci obećava puno poboljšanja, no do danas nismo znali koja konkretna poboljšanja možemo očekivati.

 

Prema riječima igrinog autora, gospodina Hidetake Miyazakija, Dark Souls biti će prostorniji i prostraniji od svoga prethodnika. Također, novi Dark Souls neće koristiti Soul Tendency. Kako će zamijeniti ovaj modus igre, autor još nije pojasnio. Igra će, nadodaje Miyazaki, i dalje imati mogućnost mrežnog igranja, no ono neće biti isto kao u prethodniku.

 

Još jedan zanimljiv detalj vezan uz mape je da više nećemo nailaziti na višestruke bossove po jednom levelu. Glavni modus operandi bit će jedan boss - jedan level. Za kraj samo spomenimo da autor i dalje ne planira odustati od nemilosrdnog ubijanja igračevog lika. Ovo nas, iskreno, baš ne iznenađuje, s obzirom da je upravo težina igre glavna odlika ovog serijala.

 

Više smrti za istu cijenu!