Originalni Dead Space zahvaljujući svojoj jezivoj atmosferi i vrhunskoj igrivosti relativno je lako došao na vrh survival/horor žanra, a njegov nastavak bi tu reputaciju trebao samo dodatno potvrditi
Niste igrali ili, ne daj, bože, niste nikada čuli za igru Dead Space? Ako je tome doista tako, ili ste mlađi od osamnaest godina ili kod vas još nije stigao internet, u što iskreno sumnjamo. Bilo kako bilo, ovu igru nijedan ljubitelj akcije i horora ne bi smio propustiti, štoviše, Dead Space bi trebao zauzimati počasno mjesto u vašoj kolekciji videoigara. Pitate se zašto? E pa zato što je igra koja se pojavila 2008. godine donijela u survival/horor žanr dotada neviđenu jezu, uzbuđenje i napeto iščekivanje koje vam je ledilo krv u žilama te vam je ulijevalo osjećaj straha i nesigurnosti. Kao što ste do sada mogli zaključiti, igra je briljirala na mnogim poljima i baš smo iz tog razloga toliko uzbuđeni najavom njezina nastavka.
Tko je završio originalni Dead Space, sigurno se sjeća zadnje scene u igri kada glavni lik imena Isaac Clarke uđe u letjelicu s namjerom da napusti svemirski brod Ishimura kao poprište svoje najgore noćne more da bi ne sluteći sa sobom poveo i slijepog putnika. U novom nastavku Isaac je živ i zdrav i opet će se morati boriti protiv opasnih i poremećenih kreatura, ali će ovog puta pritom biti mnogo agresivniji i krvoločniji. Iako je originalna igra što se vizuala tiče bila odlična, programerska kuća Visceral Games(poznata po naslovu Dante's Inferno) za Dead Space 2 ljestvicu će podići na još višu razinu. To znači da će pokreti glavnog protagonista biti još fluidniji i realniji. Vjerojatno još važniji element od samih vizuala su glazba i zvučni efekti koji su za ovaj žanr od presudne važnosti, a upravo je na tom polju Dead Space briljirao. Sjetite se koliko ste se puta približavali nekim vratima ili mračnom uglu sobe, a da su baš zvučni efekti bili presudni u stvaranju osjećaja tjeskobe i straha. Sve to će se vratiti u novom nastavku, a programeri obećavaju da se stavljanjem većeg naglaska na akciju neće umanjiti iskonski osjećaj nelagode i paranoje.
Osim mračnih soba i jezivih zvukova, tjeskobu će nam izazivati i nekoliko novih neprijatelja koji su sve samo ne dobronamjerni. Tako će Stalker, ukoliko se dovoljno približi, zadavati našem heroja puno problema. S druge strane, tu su i Crawleri, mutirani izrodi koji gmižu po podu u potrazi za svojim plijenom. Novi protivnici za sobom povlače nova oružja i nove skillove koji će Isaac imati na raspolaganju. Tako će novi Detonator ispaljivati mine koje će se moći prilijepiti na gotovo svaku podlogu. Prilikom aktivacije ona će odaslati tri laserske zrake koje će svaki nesretnik ukoliko kroz njih prođe itekako osjetiti na svojoj koži a na vama je samo da promatrate sve te udove i dijelove tijela kako lete zrakom. Sposobnost telekineze s kojom smo mogli koristiti protivnike kao municiju te ih bacati na ostale njihove bliske srodnike, sada će biti mnogo brža i pokazat će se kao mnogo korisnija u raznim situacijama.
Prepoznatljivi stil gameplaya iz originala biti će prisutan i u dvojci, što znači da ćete se Necromorphsa najlakše riješiti ukoliko im pucate u udove. Plasma Cutter je bio najbolje rješenje za takvu vrstu operacije, a on će, naravno, biti prisutan i u novoj epizodi. Neko oružje ima mogućnost odbacivanja protivnika od vas jer bi vas njihova pretjerana agresivnost mogla dovesti u situaciju da vas okruže, a tada su šanse za preživljavanje svedene na minimum. Javelin Gun je jedna od nekoliko novih akvizicija koje će Isaac moći koristiti, a ne želimo ni zamisliti kakve ćemo sve divote moći s njim izvoditi. Dead Space 2 će podržavati i multiplayer, ali o tome nešto više nekom drugom prilikom. Za kraj ćemo vas još samo obavijestiti da demo igre izlazi 21. prosinca 2010, i to za PlayStation 3 i Xbox 360.
Dead Space 2 bi trebao izaći krajem siječnja 2011. godine, i to za konzole nove generacije i osobno računalo. Budite sigurni da će ovo biti jedna od boljih igara na tržištu u vrijeme kada se pojavi jer bi trebala stvarno biti zastrašujuće dobra.