REZULTATI HLOVERKINA RADA

Drastičan pad gledanosti 'Dnevnika' HTV-a

16.04.2009 u 13:55

Bionic
Reading

U godinu dana gledanost HTV-ovog 'Dnevnika' pala je u prosjeku za 2,17 posto, što znači da je ta najgledanija emisija u 12 mjeseci izgubila čak 80 tisuća gledatelja, objavio je tjednik Globus

Prosjek gledanosti 'Dnevnika' HTV-a iznosio je 2007. godine 21,20 posto, dok je taj prosjek u 2008. pao na 19,03 posto, izvještava Globus. Budući da se radi o padu u apsolutnom postotku, može se reći da je HTV-ov Dnevnik zabilježio gubitak gledatelja za 10,23 posto, što  predstavlja veliki neuspjeh za glavnu urednicu Informativnog programa Hloverku Novak-Srzić.

Istodobno gledanost 'Dnevnika' Nove TV i 'Vijesti' RTL-a u istom je razdoblju porasla za 1,73 posto, odnosno za 1,53 posto: u apsolutnim kategorijama Nova TV je zabilježila ukupni porast gledanosti za 17,94 posto, a RTL televizija za 15,44 posto.

Gore izneseni podaci rezultat su istraživanja za 2007. i 2008. godinu koje je provela agencija AGB Adrianna po načelu peoplemetra, a mjerena je prosječna gledanost u minuti na cijeloj publici.

Ako je suditi prema zadnjim istraživanjima iz ožujka ove godine, kada je gledanost 'Dnevnika' HTV-a iznosila 23 posto, 'Dnevnika' Nove TV 16 posto, a 'Vijesti' RTL-a devet posto, postaje jasno da se negativni HTV-ov trend nastavlja i da je konkurencija ozbiljno ugrozila 'Dnevnik' javne televizije.

Ovakvi rezultati trebali bi ozbiljno zabrinuti rukovodstvo na Prisavlju predvođeno Vanjom Sutlićem, budući da je upravo u njegovom mandatu i s njegovom ekipom HTV počeo drastično gubiti gledatelje. Također bi se trebalo postaviti i pitanje kompetencija glavne urednice Informativnog programa Hloverke Novak-Srzić, koja je povratkom na HTV napravila prave rošade u Informativnom programu.

Njezina kadrovska i urednička rješenja s HTV-a su otjerala Mislava Bagu i Danka Družijanića. Umjesto poboljšanja, informativni program pod rukovodstvom Novak-Srzić drastično je izgubio na kvaliteti i utjecaju, što su prepoznali i gledatelji, te se okrenuli konkurenciji.