Društvene mreže u Japanu prouzrokovale su neobičan porast interesa za igranjem dating simova
Prema posljednjim vijestima sa GREE Inc., izuzetno popularne japanske društvene mreže, ženska populacija doslovno je uzrokovala udvostručenje cijene firminih dionica u posljednjih godinu dana. Razlog? Otome igre, odnosno dating simovi. Sudeći prema trenutnim trendovima, GREE nije jedina firma koja proživljava renesansu zbog navale igračica željnih koketiranja s likom koji ima tri framea animacije. DeNA Co. zabilježili su porast od 23%, a Voltage inc., firma koja ekskluzivno proizvodi dating simove - zavidnih 21%.
Optimistične prognoze ne staju na tome. Prema prognozi, u sljedećih pet godina ovaj unosni biznis mogao bi zaraditi oko 261 milijuna dolara, odnosno 20 milijuna jena. Razlog zbog kojeg su žene navalile na dating simove dostupne na društvenim mrežama iz zapadne perspektive možda izgleda čudno. Prema Daiichi Life Research Instituteu, u videoigrama pronalaze muškarce kakve nikako ne mogu 'uloviti' u pravome životu. Uzmemo li ovo u obzir, motiv za izradu još dating simova odnosno otome igara nekako dobiva potpuno novi smisao...