Ionako kaotična situacija s prometom kroz Omiš sljedećeg ljeta mogla bi biti pogoršana jer, uz planirane radove na mostu preko Cetine, u planu je rekonstrukcija čuvene S-krivine u središtu mjesta, kod vatrogasnog doma
Naime Hrvatske ceste u savjetovanje su do 2. listopada pustile rekonstrukciju, odnosno izmještanje spomenute S-krivine, procijenjene nabavne vrijednosti 1,9 milijuna eura plus PDV, u dužini od 566 metara. Nakon toga očekuje se i raspisivanje nabave za izvođača radova. Tako bi se riješio višedesetljetni problem sa zavojem na DC8, odnosno Jadranskoj magistrali, na istočnom ulazu u grad, gdje je nerijetko dolazilo do prometnog čepa.
Jednom kada zavoj postane pravac, jer planira se izmještanje južnije, na dio koji je nasut za potrebe gradnje i proširenja luke, na tom mjestu naći će se 39 parkirnih mjesta, a dodatnih 28 predviđeno je za izgradnju paralelno s magistralom.
Proširenje predviđa i uređenje pješačkog pločnika sa sjeverne i južne strane te dvije autobusne stanice za gradski i međugradski promet. Nakon što se u posao uvede izvođač radova, on će imati dvjesto radnih dana da ga završi, pa se može pretpostaviti da će građevinska operativa na toj poziciji, gdje se već nalaze tvrtke koje rade na rekonstrukciji luke, biti barem godinu dana. Valja podsjetiti da su Hrvatske ceste ovoga ljeta odabrale tvrtku MAR za izvođača radova na izvanrednom održavanju mosta na Cetini u Omišu.
Rekonstrukcija mosta iz 1961. godine
Procijenjena vrijednost radova bila je 2,5 milijuna eura bez PDV-a, a ponuda MAR-a od 2,47 milijuna ocijenjena je kao najpovoljnija. Oni, kao i građevinari na S-krivini, imaju 200 radnih dana za sanaciju mosta sagrađenog 1961. godine. Prema projektu, predviđeno je da se građevina dugačka 102 metra i široka 10,5 metara ponovno dovede u stanje u kojem je bila kad je izgrađena, a to je da opet bude pokretana i da može propuštati veće brodove. Radovi na mostu planiraju se u šest cjelina, iznad i ispod razine mora. Dok se budu odvijali, zatvarat će se jedan pa drugi trak naizmjenice, tako da promet s jedne na drugu stranu ne bi bio potpuno zaustavljen. Ali i to će se dogoditi, doduše samo na desetak noći.
Svi ovi radovi vjerojatno će zakomplicirati život svima onima koji javnim prijevozom svakodnevno putuju iz mjesta istočno od Omiša zbog posla, obrazovanja ili zdravlja prema Splitu. Naime poznato je to da dnevno kroz Omiš prođe 19-20 tisuća vozila i da nerijetko treba i četrdesetak minuta do sat vremena za svega nekoliko kilometara prolaska kroz Omiš. Preklope li se radovi na mostu i S-zavoju, a nije isključeno da hoće, u Omišu bi sljedećeg ljeta, unatoč novom mostu na nadmorskoj visini 70 metara iznad Cetine, mogao biti kolaps.