U EA smatraju da je jedina budućnost igara u multiplayeru
Frank Gibeau, predsjednik EA Gamesa smatra da se era singleplayer igara pomalo bliži kraju; 'Online je tamo gdje je inovacija i gdje je akcija!' – izjavio je Gibeau kako bi potvrdio važnost implementacije multiplayer komponente u nadolazeći Dead Space 2. Dead Space je bio jedno od najvećih iznenađenja 2008. godine i postao veliki hit, no igra nije imala multiplayer.
'Ne radi se samo o multiplayeru, radi se o povezanosti. Čvrsto vjerujem da će polako sve igre u budućnosti morati biti povezane na internet i multiplayer će biti tek jedan aspekt toga.' , uvjerava Gibeau – 'Ljudi u EA raspravljaju kako raditi na povezivom gameplayu, bilo do se radi o coop modovima, multiplayeru ili nekim drugim online uslugama kao protuteži 'pucaj-i-zaboravi' singleplayer igrama koje igrač odigra u 25 sati i onda zaboravi na njih. Mislim da je s tim modelom završeno.'
Implementacija multipayera u Dead Space 2 izazvala je negodovanje među obožavateljima koji su u originalu prije svega cijenili gameplay, atmosferu i priču singleplayera, no iz Visceral Gamesa, studija koji radi na razvoju igre, brzo su stišali strasti; 'Jednom kada ljudi isprobaju singleplayer i vide da nismo radili ustupke zbog razvoja multiplayera, mislim da će biti zadovoljni.', uvjeren je Steve Papoustis, izvršni direktor Viscerala.
Mi se ipak nećemo složiti s ljudima iz EA jer slična su se predviđanja nudila iz prije pet godina s izleskom World of Warcrafta, pa i još prije. Na tržištu i dalje postoje vrhunski singleplayer naslovi koji vrhunskom pričom i atmosferom uvlače igrače poput dobrog filma ili knjige.
Dead Space 2 najavljen je za 25. siječnja 2011. i to za PS3, Xbox 360 i PC platforme.