Imaju li slogani potencijalnih predsjedničkih kandidata ikakvu ulogu kod birača i znaju li građani uopće tko se krije iza slogana. Građani su dali svoju ocjenu
U istraživanju koje je za RTL napravila agencija Promocija Plus, građanima su ponuđeni svi slogani koje su predsjednički kandidati obznanili do 2. prosinca.
Zanimljivo, nema onih kojima bi građani dali ocjenu odličan, pa čak ni vrlo dobar. Prosjek ocjena je solidna trojka. Građani su imali dva zadatka. Najprije su ocijenili slogane, ali bez da im je predstavljeno ime kandidata.
Čistu trojku je dobio slogan 'Predsjednika za predsjednika', kojeg je od pokojnog Franje Tuđmana 'posudio' Zoran Milanović. Drugi najuspješniji slogan je 'Želimo promjene' Dražena Keleminca. 'Predsjednica nove generacije', odnosno 'Predsjednik iz naroda', odnosno Ivana Kekin i Miro Bulj su se našli među top pet slogana, koje zatvara 'Biram dom', Branke Lozo iz nedavno osnovane stranke 'DOMiNO'.
No, kad je ispitanicima rečeno tko stoji iza kojeg slogana, dogodio se veliki obrat. Na prvom mjestu je ostao Milanović, pa čak i podigao svoju ocjenu. No, na drugom se mjestu pojavila Marija Selak Raspudić sa sloganom 'Više od karaktera'. Treće mjesto je zadržala Ivana Kekin, kao i nešto veću ocjenu.
Ostali slogani, pridruženi imenima kandidata, su zabilježili slabije ocjene. Miro Bulj je zadržao četvrtu poziciju, ali mu je ocjena pala za 1,5 postotni bod. Drugi slogan Marije Selak Raspudić 'Marija za Hrvatsku' i 'Za novog predsjednika koji ujedinjuje' Dragana Primorca, dobili su trojku. Svi ostali slogani drugih kandidata dobili su ocjenu - dovoljan.