HDZ je u kampanji za protekle parlamentarne izbore potrošio 15,8 milijuna kuna, izvijestili su u utorak iz te stranke, koja je sukladno Zakonu o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma DIP-u dostavila financijski izvještaj
HDZ-ovci u priopćenju ističu da su Državnom izbornom povjerenstvu u zakonskom roku dostavili spomenuti izvještaj o financiranju izborne promidžbe na izborima za zastupnike u Hrvatski sabor sa sastavnim dijelovima.
Primitci izborne promidžbe iznosili su 15.885.411,90 kuna, dok su troškovi izborne promidžbe iznosili 15.877.845,45 kuna.
HDZ je, kažu, iz vlastitih sredstava doznačio iznos od 11.576.021,75 kuna, a njihov koalicijski partner HSLS 201.921,85 kuna.
Fizičke osobe donirale skoro tri milijuna kuna, pravne 1,1 milijun
Razlika primitaka odnosila se, navode, na donacije u iznosu od 4.107.468,30 kuna, od čega se 1.113.900,00 kuna odnosi na donacije od pravnih osoba, a 2.993.568,30 kuna na donacije od fizičkih osoba.
HDZ-ovci napominju da su u Državni proračun ukupno uplatili 75.700,00 kuna "neželjenih i nedopuštenih donacija", a najveći iznos, tvrde, odnosio se na pravne subjekte koji su koristili potpore države za očuvanje radnih mjesta u djelatnostima pogođenima koronavirusom.
HDZ najviše trošio na televizijsko oglašavanje - 3,8 milijuna kuna
Najznačajniji troškovi odnosili su se na oglašavanje na televiziji u iznosu od 3.807.140,74 kuna, zatim grafičke i tiskarske usluge u iznosu od 2.345.904,77 kuna, oglašavanja na elektroničkim portalima od 2.217.991,25 kuna, oglašavanje na billboardima, city lightovima i dr. od 1.716.889,63 kuna.
Slijede troškovi oglašavanja putem društvenih mreža (1.691.057,83 kuna), oglašavanje na radiju (1.150.329,88 kuna), izrade filma i fotografija (759.292,86 kuna), oglašavanje u tiskanim medijima (707.577,04 kuna).
Iz HDZ-a najavljuju da će Cjeloviti financijski izvještaj o financiranju izborne promidžbe biti objavljen na službenim stranicama DIP-a.